PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, June 25, 2011

ESCAY SUDAH TAK TAHAN TERSEKSA...!!!


Escay dah semakin tak tahan dan tertekan diatas desakan Anwar, apabila keinginan shayawatnya naik saja, pasti Escay akan di peralatkan untuk menyediakan bilik mahupun perempuan ataupun apa saja keinginannya untuk beraksi memenuhi segala permintaannya.

Escay sudah tidak sanggup lagi dipermainkan oleh Sang PanglipurLara yang sentiasa dahagakan aksi kegemarannya yang digelar "HOBI" untuk berhibur dibelakang isterinya.

Kenyataan tersebut diperkuatkan lagi oleh NallaKarupan yang telah mengenali Anwar selama 30 tahun berbanding kenyataan pemimpin yang baru mengenali Anwar dan baru nak isi Form atau borang menjadi ahli PKR.

Banyak lagi pemimpin utama atau orang kuat PKR yang meninggalkan parti Pakatan Haram akibat tabiat buruk ketua pembangkangnya yang penuh dengan tipu daya untuk memperdayakan orang ramai.

Jika dikira sehingga sekarang sudah mencapai angka puluhan ribu ahli yang telah meninggalkan Pakatan PR, adakah semua angka ini dimeterai oleh sesuatu projek yang akan dibekalkan kepada mereka..??

Tidak mungkin sampai puluhan ribu orang, jikalau satu atau dua orang pemimpin, mungkinlah dikatakan menerima suapan mahupun sogokan yang diwar-warkan oleh Pakatan Haram.

Itu pun sehingga sekarang masih tidak dapat nak dibuktikan oleh pemimpin-pemimpin PR bahawa mereka yang keluar dari parti Pakatan PR menerima sesuatu imbuhan yang telah dicanangkan kepada sekelian rakyat Malaysia.

2 comments:

xXxReFoRmasi said...

Nuat Belalai aka Nuar Nirrojim aka Al-Juburi aka Al Juburit ni dah berapa ramai dia sodok daaa?
Dia kononnya alim, tapi kawan-kawan jenis yg pelik, Eg: Nalla (tauke judi), Sukma (pereka fesyen), Eskay (Suka ke sempadan). Pikir la wahai malaun-malaun yg masih sokong Nuat Belalai ni.

Orang lain kalau kena pasti malu. Tapi Bapak Syaitan Nirrojim ni memang jenis tak tahu malu. Dah terbukti dia segala pelaku, apa bukti lagi yang korang nak wahai ahli-ahli syurga Nik Aziz?

Dot said...

lepas satu, satu hijab aibnya Allah SWT bukakan selepas tiap kali pas adakan solat hajat. sayang, pencacai mrk masih tak mahu menerima qada' & qadar Allah...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...