PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, May 7, 2011

PENYOKONG PR BEROTAK UDANG....!!!!




Lagi ada pihak yang berani menyuarakan tidak puas hati terhadap pemerintahan PR, ada penyokongnya yang taksub sehingga melakukan perkara yag tidak munasabah sehinggakan Masjid tempat umat Islam berjemaah bersolat dijadikan medan pertempuran politik mereka.

Kalau penyokong Pakatan PR lebih matang dan berotak, mereka tidak akan mengikut ketuanya ingin membuat demontrasi sehinggakan didalam Masjid. Telah dibuktikan oleh penyokong PR sendiri dengan tingkahlaku ditunjukkan bahawa mereka ni terdiri daripada orang-orang yang cetek akal.

Mereka akan sentiasa menafikan tindakan mereka walaupun sebenarnya sememangnya salah melakukan perkara yang dikutuk Rasullulah yakni membuat bising dan meninggikan suara mereka selain Azan yang dilaungkan oleh bilal. Adakah mereka ni semua memikirkan tentang perkara tersebut...??

Jika perbuatan terkutuk itu hanya dilakukan diluar perkarangan masjid seperti mereka bersenam robik dengan memakai baju yang sendat dan ketat menunjukkan susuk tubuh badan mengiurkan di Masjid Daerah Naugan mereka, mungkin boleh dikatakan mereka ni berotak.

Masalahnya tindakan biadap itu dilakukan sehingga tempat menunaikan solat.

Sepatutnya mereka ni direjam dan diajar dengan lebih mendalam tentang isu agama Islam, kerana kebodohan dan kecetekan akal mereka.

4 comments:

matpanah said...

Salam bro,
Boleh betulkan tajuk ni sikit?
Kasihanlah kat udang sebab disamakan dengan puak PKR ni.
Koman-koman udang pun, at least ada juga otak.
Puak PKR?
Ada tempurung kepala kosong aje!

http://jomgodam.blogspot.com

Anonymous said...

Otak Udang? Mereka ada OTAK ke?????????

Anonymous said...

Kalau cmtu jgn namakan otak udang, lebih baik cakap mereka ni pikir macam otak BABI, sebab kalau BABI spesis tau nak menyondol je, betul ke salah ke belakang kira yang penting sondol dulu. Kalau terbukti salah pun, puak setan otak BABI ni akan ade seribu alasan yg tutup kesalahan mereka... memang mcm BABI jugak kan???

Anonymous said...

Jerung berkata. perasan tak mamat senteng yg asyik sebut Jgn jadi babi la oi.....dia ni warning org sebab dia tak mau org jd mcm dia. dia ni mmg BABI tulen yg terlepas masuk mesjid.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...