PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, May 24, 2011

PAS DAH MULA SERANG PSIKOLOGI..!!!?

FLYER YANG DIEDARKAN JUAK PAS
klik untuk besarkan imej



Pihak PAS ni sekarang sudah advance, jika dahulu mereka ni lebih dikenali dengan berjubah dan berjambang tetapi sekarang gerakan berkumpulan mereka cuma memakai seluar jean dan ber'T'shirt sahaja, apabila mengedarkan poster-poster dan flyer dilokasi yang menjadi tumpuan utama PAS.

Target utama gejala PAS mengedarkan maklumat songsang ni dipercayai untuk mengambil perhatian rakyat terhadap isu kenaikan harga sejak kebelakangan ini.

Pergerakan berkumpulan ini dipercayai bergerak aktif disekitar pasar-pasar malam, ditempat perhentian bas, dibazaar larut malam dan banyak lagi lokasi target mereka untuk menarik perhatian orang ramai terhadap isu kenaikan harga barang-barang diwaktu sekarang.

PAS telah memulakan serangan psikologi untuk memancing rakyat mengundi mereka untuk PRU ke 13 ni. Bagi rakyat yang mudah terpengaruh dengan pujukan gombolan PAS ni pasti terpedaya dengan kata-kata laungan politik sempit mereka.

FLYER yang diedarkan pula hanya mengenai kenaikan harga barang, tidak pula disebut tentang kemajuan pembangunan telah  mewujudkan lebih banyak ruang perniagaan, secara tak langsung menawarkan banyak peluang jawatan pekerjaan, jalanraya yang semakin besar dan banyak oleh kerana bertambahnya bilangan penggunaan kenderaan, kemudahan sebagai Bumiputra dari segi peminjaman Bank lebih-lebih lagi dalam sektor perniagaan dan banyak lagi.

Poster dan Flyers yang diedarkan semuanya berkehendakkan subsidi dari kerajaan. Bila harga barang naik kenapa nak disalahkan Kerajaan pula, macam barang-barang keperluan tu semuanya datang dan dikilangkan di PutraJaya pula.

Cuba buka minda tu luas-luas untuk berfikir, kilang besar-besar dan perniagaan yang besar-besar banyaknya dipunyai oleh bangsa apa..??

Senang saja bagi puak mereka ni, bila dia orang ni naikkan harga, kan senang sekarang nak menuding jari..!!!

Kerajaan sahajalah penyebabnya, walaupun Kerajaan telah berusaha mengekang harga dari melantun naik. Yang senangnya sekarang puak diorang ni, dah la kaya, bertambah kaya tetapi kerajaan juga yang dipersalahkan.

Hebatkan permainan mereka-mereka ni..!!!

1 comment:

Anonymous said...

Aku nak sokong PAS bab nie!!! Dulik ape aku pembangunan lain bgs, tp seksa org bab barang naik woi!!! KlBoyz aku kenai r hang, tp jgn bodoh sgt lah!!! Cube jd mcm KJ sket...

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...