PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, May 4, 2011

KUBURKAN PAKATAN HARAM JADAH..!!!



Jadikanlah sebagai hari sejarah apabila Masjid telah dikotori dan cemari oleh Kumpulan Pakatan Derhaka yang bertindak biadap didalam Masjid di Sentul tempoh hari.

Perbuatan hina dan amat memalukan telah dipertunjukkan oleh Kumpulan Derhaka ini didalam Masjid sewaktu Datuk T ingin melaksanakan Sumpah laknat tersebut. Tindakan yang kurang sopan sehingga menjerit-jerit, berasak-asak dan tolak-menolak antara satu sama lain mencabar untuk berlawan dan bergaduh.

Mana diletakkan akal dan fikiran mereka ni, jikalau tidak setuju pun kenapa nak dilarang begitu sekali. Kenapa pula Kumpulan Derhaka ni bertindak begitu, apa yang menyebabkan mereka ni seolah tersampuk hingga lupa tempat dan adab sopan semasa didalam Masjid..??

Kumpulan Derhaka ni tersalah makan barang ke..?? Buruk betul perangai tingkah laku masing-masing apabila didalam Masjid, tidak sopan langsung..!!

Kurang ajar..!!!, tu yang tepat sekali..!!

3 comments:

Anonymous said...

Depa ingat depa tu dah cukup alim dan warak,tapi depa tak sedar syaitan@iblis yang depa anggap musuh tu dah jadi sahabat kepada mereka.Kalau benar mereka beriman dan bertaqwa,takkan sanggup bertindak sedemikian rupa seolah-olah telah dirasuk,apatah lagi perbuatan itu dilakukan didalam ruang mussola.Kita sedia maklum bahawa syaitan@iblis memang dari dulu tidak suka akan kebenaran.

Ular Menyusur Akar said...

Apa dia orang ingat Malaysia ni mak bapak dia yang punye. Sesuka hati dia nak buat apa yang dia suka. Nak ubah apa benda tu...Kebangkitan rakyat kepala hatok dia orang. Betul betul macam binatang berkaki pendek.

Anonymous said...

puak2 lahanat ni memang jenis bahlol anak tolol. biadap yg keterlaluan betapa org melayu yg mengaku kononnya beragama islam tergamak mencemar rumah ibadatnya sendir
.i. sungguh tak boleh d terima akal langsung. kerana politik manusia sanggup mengadai bukan saja maruah diri malah agama, bangsa dan negara. sungguh malang nasibmu......om.MELAYU.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...