PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, May 4, 2011

JIKA BN GILA TALAK, ANWAR GILA SEKS..!!!




Menurut Anwar Kepala Derhaka yang menganjurkan Kumpulan Derhaka yang diketuai oleh Akin Pendek dan ketot "berdemo" didalam Masjid hari tu, mendakwa BN sebagai "gila talak".

Kenyataan itu sempat dilafazkan selepas mesyuarat majlis pimpinan PR diibupejabat PKR semalam sebelum disimpan oleh kerana kesalahan tingkah laku hobi yang luar biasa dari manusia biasa.

Anwar dilihat meletakkan harapan penuh terhadap PAS untuk menyokong beliau, turut memberi nasihat kepada PAS supaya tidak melayani kehendak Umno dengan melabelkan BN sebegitu rupa.

Mungkin ahli PAS masih mendukung Anwar kerana masih tidak sedar akan penipuan yang dibuat Anwar terhadap mereka. Tetapi Tuhan maha berkuasa akan ditunjukkan kebenaran akhirnya, suatu hari nanti yakni tak lama lagi setelah anwar disimpan ataupun sebelum itu penipuan anwar akan dibongkarkan oleh Escay.

Video seks telah dibongkarkan tetapi duit keluar masuk dalam akuan Escay yang dipercayai dari sumber yahudi untuk kegunaan menaja Anwar mengkucar-kacirkan Malaysia akan dibongkarkan untuk menyedarkan mereka sedikit masa lagi.

Itu sebab sampai la ni, Escay tak pernah kena maki dengan Anwar. Anwar asyik bercakap tentang keburukkan Najib sebagai Perdana Menteri sebaliknya kawan karib Anwar sendiri yang bongkarkan tingkahlaku buruk Anwar semasa baik dengan Escay.

Senjata makan tuan, jangan cakap orang lain gila sebaliknya Anwar gila semuanya.

Gila Seks, Gila Punggung, Gila perempuan China, Gila Kuasa, Gila nak memerintah negara dan bermacam-macam Gila.

Majalah Gila-Gila pun tak se Gila Anwar yang memang seorang Pemimpin Gila-Gila.

2 comments:

Anonymous said...

sebenarnya ada cara yang cukup mudah untuk menyelesaikan kemelut ini dan umno/bn pasti akan mendapat faedahnya. caranya kumpulan umno buat sembahyang hajat dan bacaan yasin selama 40 hari seramai 40 orang satu malam, dan berdoa agar allah berikan petunjuk bagi kes saiful dan anwar, begitu juga dengan kes umi hafilda, najib dan eskay dengan anwar. pasti allah akan cepat turunkan hukumannya kepada mereka yang melakukan dosa besar. masalahnya kini amalan ini pkr tak buat, pas tak amalkan dan umno buat tidak tahu. pkr dan pas tak buat kerana depa sebenarnya takut allah akan tunjukan kebenaran itu dengan kadar yang amat cepat. umno sepatutnya mengambil peluang ini. disamping menunjukan bahawa umno tidak terlibat, pemimpin umno bolih menghampiri akar umbi dan memberi penerangan kepada akar umbi semasa amalan ini dibuat, pilihanraya dah dekat dah, senjata dah ada ditangan, kenapa tidak mahu gunakan.

The bitch is back @ Ropi Martini said...

Saya tengok dlm video SK sorang bersumpah..mana lagi yg lain? Rahim TCik tak bersumpah sebab dia dah wakilkan pada SK. Pelik?? dulu masa rogol gadis bawah umur tak pulak wakilkan dekat org lain...inilah dia Rahim TCik, penjarah, penjilat no. wahid yang tersohor, yang masih hidup atas muka bumi. Saya katakan kalau hantu tu ada bernama..salah satu nama dia adalah Rahim TCik!!..ada percaya?

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...