PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, May 23, 2011

ANWAR TAKUTKAN UMNO YANG MAHA KUASA..??

Ucapan dua kalimah syahadah 'Tiada tuhan melainkan Allah'. Ucapan kalimah politik Anwar pulak; 'Tiada yang bersalah melainkan UMNO'. 'Tiada yang berkonspirasi melainkan UMNO'. Tiada yang rasuah melainkan UMNO'.

Dalam Islam kita diajar 'setiap suatu yang berlaku adalah di atas kehendak dan keizinan Allah. Ketentuan baik dan buruk semunya di atas kehendak Allah.

Ajaran Anwar pulak, 'setiap suatu ketentuan buruk yang berlaku itu adalah atas kehendak dan keizinan UMNO manakala ketentuan yang baik itu adalah atas kehendak dia dan pakatannya.

Walaupun ketentuan buruk itu berlaku dalam keluarga dia, tetapi ajaran Anwar akan mengatakan ketentuan itu adalah di atas kehendak dan keizinan UMNO.

Walaupun ketentuan buruk itu berlaku hasil dari perbuatan tangannya sendiri tetapi ajaran Anwar akan mengatakan semua itu berlaku di atas kehendak dan keizinan UMNO. Jika tidak kerana UMNO maka tiadalah wujud akan video tulin tersebut. Nescaya hingga hari ini, Anwar masih pakai jam Omega.

Walaupun ketentuan buruk itu berlaku hasil dari perbuatan pimpinan PKR, tetapi ajaran Anwar menyatakan semua itu berlaku di atas kehendak dan keizinan UMNO.

Walau pun berlaku kemungkinan PKR diharamkan hasil dari kesilapan pengurusan dan pentadbiran PKR sendiri yang melanggar peraturan ROS tetapi ajaran ajaran Anwar akan mengatakan ketentuan itu adalah di atas kehendak dan keizinan UMNO yang maha kuasa.





Antara ajaran Anwar yang penting;

1.UMNO yang maha kuasa telah menyebabkan dia dipecat dari jawatan TPM dan Timbalan Presiden UMNO.

2.UMNO yang maha kuasa telah mengaibkan dia dan keluarganya.

3.UMNO yang maha kuasa telah bertindak menyekat kemaraan dia untuk menjadi PM

4.UMNO yang maha kuasa takut kehilangan kuasa, maka segala usaha jahat yang telah, sedang dan akan berlaku adalah semata-mata untuk menamatkan riwayat politik Anwar.

5.UMNO yang maha kuasa telah menyebabkan video itu menjadi tulin.

6.UMNO yang maha kuasa telah menyebabkan Anwar, Eskay dan China Doll bertemu di dalam 1 bilik.

7.UMNO yang maha kuasa juga telah menyebabkan Eskay terjumpa dan mendedahkan video seks Anwar sehingga menjadi tontonan umum.

8.UMNO yang maha kuasa juga telah menyebabkan Eskay melakukan sumpah laknat dan Anwar pula tertutup pintu hati untuk membersihkan diri dengan sumpah yang sama.

9.UMNO yang maha kuasa juga telah menyebabkan Saiful mendakwa telah diliwat oleh Anwar.

10.UMNO yang maha kuasa juga telah menyebabkan air mani Anwar dijumpai di dalam dubur Saiful.

Begitulah hebat dan maha kuasanya UMNO pada pandangan Anwar. Anwar begitu taksub dengan keupayaan dan kekuasaan luar biasa UMNO yang pada pandangannya telah merancang segala ketentuan dan takdir yang menimpa Anwar.

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...