PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, May 30, 2011

ANWAR SI FIRAUN BESAR YANG SEBENAR..!!!




Sindrom penafian merupakan usaha Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu untuk menutup pekung beliau sebagai pemimpin yang selama ini mempunyai ciri-ciri kepimpinan Firaun.

Sebagai ketua pembangkang, apakah tindakan Anwar untuk menyelamatkan penduduk kampung yang teraniaya di Selangor dan Pulau Pinang? Adakah beliau adalah Firaun sebenar yang tidak menghalang kezaliman sedangkan sebagai ketua, beliau mampu menghalangnya.

Tindakan Anwar memerintah PKR tanpa proses demokrasi juga boleh disifatkan sebagai Firaun moden. Sesiapa menyanggah pasti berdepan tindakan disiplin. Menyingkir pemimpin yang berpotensi menggugatnya sama seperti tindakan Firaun yang membunuh kanak-kanak di zamannya.

Anwar yang mendakwa bahawa sistem dan amalan UMNO serta Barisan Nasional (BN) kian menyimpang dari landasan Islam apabila menghidupkan kembali ciri-ciri masyarakat jahiliah yang menyamai corak pemerintah Firaun.

Tindakan penyokong Anwar yang menganggap Penasihat PKR itu seperti Tuhan kerana tidak pernah melakukan kesalahan juga adalah ciri-ciri utama kepimpinan Firaun.
Apatah lagi katanya, sifat Anwar yang sentiasa menyalahkan orang lain terutama di atas segala tuduhan yang dilemparkan ke atasnya amat bertentangan dengan agama.

KL BOYZ percaya masyarakat kini semakin bijak menilai siapakah yang sebenarnya mempunyai ciri-ciri Firaun yang dikhabarkan oleh Anwar.

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...