PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, May 23, 2011

ANWAR MENAFIKAN TANPA BUKTI..!!! DIDESAK SAHUT CABARAN..!!?

Anwar Ibrahim perlu segera menyahut cabaran berhubung isu video seks yang dikaitkan dengan beliau.

Ketua Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA), Datuk Zaid Ibrahim (gambar) berkata, jika polis belum mendedahkan pelakunya walaupun mendapat pengesahan ketulenan video tersebut dari luar negara, ketua pembangkang itu perlu tampil menyahut cabaran tersebut.

“Namun dia masih menafikan segala pendedahan berkenaan serta menganggap ia satu konspirasi untuk menjatuhkan maruah dan parti yang diketuainya.


BLOG MILO SUAM (KIKI) Lembut pencacai talam dua muka.KLIK DISINI

“Sekarang ini, video itu tersebar dan rakyat sudah tahu mengenainya sehingga menyebabkan mereka sentiasa tertanya bila lagi pihak berkenaan mahu mendedahkan pelakunya,” katanya kepada pemberita selepas majlis sesi pengenalan parti KITA di Kampung Batu Balai dekat sini semalam.

Beliau diminta mengulas cabaran beberapa pihak supaya Anwar melakukan empat perkara bagi membuktikan pemimpin pembangkang itu tidak terlibat dalam video seks tersebut.

Menurut Zaid, jika ketua pembangkang itu masih enggan berbuat demikian ia akan merumitkan keadaan serta timbul kekecohan dalam kalangan rakyat yang mahukan kerajaan mendedahkan siapa pelakunya.

Beliau percaya jika Anwar yang dikaitkan dengan isu itu mendedahkan secara jujur perkara berkenaan, ia dapat meredakan kekeliruan selama ini.

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...