PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, April 17, 2011

RAJA PETRA MENGAKU BERSALAH SEDIA PULANG KE TANAH AIR




Raja petra berjanji akan pulang ketanah air dan mengaku bersalah sekiranya peguam negara mendakwanya dalam tuduhan memfitnah pegawai diMarkas Tentera Darat, kementerian Pertahanan, Kolonel Azmi Zainal Abidin.

Beliau akan berbuat demikian sekiranya tidak didakwa memfitnah 3 orang lain, termasuk Datin Seri Rosmah Mansur, isteri Perdana Menteri. Kolonel Norhayati Hassan dan Kolonel Aziz Buyong adalah 2 orang lagi yang dimaksudkan Raja Petra sebagai orang yang tidak mahu dikaitkan dalam sebarang tuduhan.

Selama 3 tahun jelasnya hidup dibawah landasan memfitnah orang yang salah, tidak menafikan menandatangani surat sumpah itu tetapi tidak mahu didakwa atas jenayah yang tidak dilakukannya.

Raja Petra berkata, jika pendakwaan tersebut benar-benar hanya melibatkan fitnah terhadap Azmi, beliau berjanji tidak akan melawan proses pendakwaan dan terus akan mengaku bersalah.

Beliau telah menyatakan perkara ni sejak 3 tahun lalu, dan sudah tidak tahan kerana malu apabila masyarakat memanggilnya penipu selepas menandatangani surat sumpah itu.

"Sekarang lagi teruk saya kena, apabila dikatakan sebagai kuda trojan, pembelot dan sebagainya. Saya tidak peduli kerana saya sudah bertahan selama 3 tahun, jadi tiada masalah bagi saya untuk tunggu 3 tahun lagi untuk membersihkan nama saya", katanya.

5 comments:

Anonymous said...

balun dulu ini anjing! biar dia rasa apa yang dia buat... Tengok betul ke dia ikhlas dan insaf. Apa amalan dia nak tebus dgn jenayah fitnah nya??

Anonymous said...

Kah kah kah kah... ingatkan rakyat biasa Malaysia je kene kencing ngan AnWAR OMEGA ni. Rupe2ye wartawan2 seluruh dunia pun dikencingnye hidup2!!!!!

Anwar berkata, beliau hanya bersedia untuk 'membincangkan' mengenai tuduhan dan dakwaan Raja Petra terhadapnya pada Ahad ini.

"Lusa boleh bincang tentang kepimpinan Anwar. Jangan benarkan sesiapa alih pandangan.

"Bukan saya nak elak, kalau nak bincang boleh, tapi 17 haribulan. Lepas itu boleh teruskan serangan terhadap Anwar," katanya sinis.


Kalau dah kaki kencing tu, dgn sape2 pun tetap dikencing oleh si Dajjal tahap OMEGA ni... yang masih percaya, penyokong yg suke hirup kencingan manusia keparat ni je

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Ingat kes hishamudin rais...setelah kerajaan beri keamounan dan benarkan haramjadah ni pulang ke negara, tapi haramjadan terus join anwar gay dan belot menentang kerajaan BN yg beri keampunan padanya. Memang sial manusia musibat macam ni.

Sang Nila Utama

KL BOYZ said...

dia cari tiket nak balik kot..??

sgray said...

Semua nie demi 'KITA'....masakan tempua bersarang rendah.

Fikir2kan..admitting / appreciated...but What hidden ..AGENDA 'KITA'..

Ingat KITA...Zaid Ibrahim.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...