PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, April 22, 2011

PENYAKIT LAMA ANWAR DATANG KEMBALI






Apabila dah dibongkarkan satu persatu busuk pekong Ketua Pembangkang, Anwar semakin sebak dan resah kembali menjadi runsing, menyebabkan penyakit lamanya datang kembali.

Setelah sekian lama Anwar sembuh dari penyakit yang digembur kepada ahli pakatannya, tetapi kini Donggeng terdahulu kembali lagi untuk meminta simpati kroni yang memihak kepada Anwar, kerana dipercayai dah banyak hilang sokongan kerana terbongkarnya kes seks terbaru Anwar yang menjadi hits masa kini.

Dahulu di toraknya kepada ahli Pakatannya dengan mengatakan Anwar sakit belakang dan menerima rawatan di Munich, Jerman pada 1994. Sekarang, dari sumber yang boleh dipercayai Anwar terpaksa membatalkan ceramah dan jadualnya di Pulau Pinang kerana sakit belakang dan mendapatkan rawatan di Kuala Lumpur.

Betul ker sakit Anwar, ataupun takut diajukan soalan pada masa ni tentang rakaman video seks yang dikaitkan dengannya..?? Sebabnya bila orang tanya saja bab tu mesti Anwar nak marah..!!

Kenapa nak marah jikalau tidak bersalah..?? Sekarang ni pun "China DoLL" tu pun dah berikan keterangan, dan rela menjadi saksi kes rakaman video seks yang dikatakan Anwar terlibat.

Itu yang buat Anwar lebih tak tentu arah dibuat agaknya, Sampai Anwar dah pening nak buat helah apa lagi..!!! Suroh lah PAS buat sembahyang hajat besar-besaran pula kali ni, mana tahu berkat dari doa ahli-ahli PAS makin terbongkar keburukkan Anwar.

Kan lagi cepat di tukar penggantinya...!!!

Ini dia video pembohongan Anwar dahulu semasa kononya sakit belakang..

1 comment:

Anonymous said...

SURUH LA ULAMA DALAM PAS DAN PKR BUAT SEMBAHYANG HAJAT DAN BACAAN YASIN AGAR PELAKUN ANWAR TU GILO MEROYAN. DEPA TENTU BERSEMANGAT NAK BUAT KERANA DEPA YAKIN PELAKUN TU BUKAN NWAR. PASTU KITA BULEH TENGOK NWAR MASUK WAD SAKIT BELAKANG PELAKUN MASUK WAD GILO. KALAULAH ADA PELAKUN, KALAU TADAK AKU TAK TAHU LAH, KUT KUT SAT NWAR MASUK WAD GILO SAT MASUK WAD SAKIT BELAKANG. TAPI BERANIKAH NWAR MINTA TOLONG ULAMA DALAM PAS DAN PKR. APA-APA PUN OLIH KERANA NWAR DIANAYAI OLIH UMNO ELOKLAH NWAR MINTA TOLONG DEPA IKHTIARKAN KERANA DOA ORANG TERANIAYA TIADA HIJAB.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...