PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, April 22, 2011

NIK AZIZ DAN HADI DIDESAK SUMPAH LAKNAT







Ini lagi satu kes yang dikatakan cuba buat pandai sendiri apabila dah dibongkarkan pekung Anwar, belum tengok dah tahu pula Anwar bukanlah orangnya. Cuma mengambil pandangan orang yang melihat kebenaran video seks saja, terus membuat kenyataan yang Anwar tidak terlibat.

Dah dibuktikan bahawa Anwar lah si pelaku seks yang dikaitkan denganya kerana mempunyai banyak persamaan dengan watak dan tingkahlaku Anwar. Ahli-ahli PAS dan pemimpin Pakatan Haram didesak sumpah leknat terhadap kebenaran video tersebut, kerana mereka berani mengatakan video itu berunsur fitnah.

Menurut Bekas Bendahari Agung Perkasa, Datuk Shuib Lazim, selain Nik Aziz dan Hadi, beliau turut mencabar beberapa pemimpin Pakatan PR lain melakukan perkara sama dengan bersumpah mengatakan video itu fitnah.

Kebenaran video ini perlu kerana tindak-tanduk pemimpin pembangkang itu sudah melampaui batas dan rakyat perlu mengetahui wajahnya yang sebenar walaupun menyedari beliau boleh didakwa di mahkamah.

“Saya amat berpuas hati walaupun didakwa di mahkamah dan dipenjara sekalipun jika dapat membuktikan dialah pelakon dalam video itu.

“Saya amat yakin dialah pelakon video itu, jadi saya cabar Abdul Hadi dan Nik Aziz bersumpah dengan mengatakan video itu fitnah, saya juga mencabar pemimpin itu bersumpah menafikan dia dalam video tersebut,” tambahnya lagi.

1 comment:

Mohd said...

Kaum Cina sedar bahawa jika kaum Melayu bersatu, Cina DAP tidak boleh merampas kuasa pemerintahan di Malaysia.
Itulah sebabnya DAP beria2 menyokong PAS dan PKR utk menentang UMNO.
Puak Erdogan dlm PAS yg disogokkan duit oleh Anwar akan cuba menumbangkan puak Ulamak dlm PAS sebab puak Ulamak spt Hadi dan Nasharuddin memang mahu berkerjasama dgn UMNO utk Kerajaan Perpaduan orang Melayu. Orang Islam sangat2lah berharap supaya pemimpin2 PAS puak Ulamak akan menumbangkan puak Erdogan dalam bulan Jun ini.
Sudah2lah PAS menyokong DAP utk berkuasa memerintah Malaysia. Lihat saja di Selangor dan di Penang, apa ADUN2 PAS boleh buat dgn ADUN2 DAP, ADUN2 PAS tidak boleh membantu dan membela kaum Melayu Islam langsung. Apa gunanya dapat jawatan ADUN dan dapat gaji utk diri sendiri jikalau ADUN PAS tak boleh memberi perkhidmatan kpd kaum Melayu Islam?
PKR boleh dihapus kira sahaja. Tunggu masa aje parti Anwar ini akan hancur setelah Anwar didapati bersalah meliwat dan berzina.
Oleh itu UMNO dan PAS mestilah bersatu utk menyelamatkan kaum Melayu di Malaysia.
Melayu mudah lupa .......???????

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...