PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, April 29, 2011

PAS DIDESAK LAGI SETELAH VIDEO 21 MINIT TERBONGKAR




Kepada PAS ganti UMNO,tidak semestinya PAS parti relevan menggantikan UMNO. Jika kenyataan dikeluarkan 10 tahun lepas, kemungkinan besar kenyataan PAS dulu betul, tetapi bukanlah PAS pada hari ini.

Apakah anda betul-betul rasa PAS hari ini masih relevan seperti 10 tahun lepas? Tepuk dada tanyalah diri sendiri, contohnya seperti PRN Sarawak, jelas menunjukkan PAS tidak semestinya parti paling relevan untuk umat islam berbanding UMNO/BN yang sudah berpuloh tahun berjasa kepada rakyat.

Jangan kaitkan isu rasuah, minum arak, zina, salah guna kuasa dan sebagainya terhadap UMNO/BN sahaja kerana PAS hari ini juga tidak terlepas daripada semua tuduhan yang PAS bangkitkan.

Ambil contoh di Kelantan sahaja sudah memadai, kejadian buang anak, berzina, khalwat dan sebagainya. Sebaliknya ia berlaku di Negeri yang bergelar Serambi Mekah.

Jadi apakah bezanya PAS pada hari ini, melakukan perkara yang sama seperti isu dibangkitkan di setiap ceramah mereka.

Baiklah disini KL BOYZ inginkan kepastian dari golongan yang berilmu, apakah hukum kepada pengikut yang tahu akan perbuatan keji ketuanya tetapi masih memilih dan menyokongnya sebagai pemimpin..??

2 comments:

tamingsari said...

Pas dah fail dalam arena politik islam. Apa yg baik untuk political mileage dia sokong walaupun bersalahan dgn hukum. Memang benar, rasuah, penyelewengan pentadbiran dan skandal seks dah sama standard dgn pemimpin Umno. Agaknya sebab terlebih takbir. Membangun bersama isle tapi lesen arak tetap dikeluarkan. Dia kondem 1 Malaysia sedangkan nama Pas itu Parti Islam SE MALAYSIA. SE juga bermaksud SATU. Nama parti pun ikut Israel ke?

Anonymous said...

BN lagi ok dari PR
Mana otak pun cakap gitu kalau hendak memperkatakan kelangsungan Islam di Malaysia ni. PAS macam nko kata ahli/orangnyer sama jer tabiatnya bila berada di arena politik ni. Segala sifat buruk ada dimana2 daaaaa. Kalau itu pun dijaja sana sini sampai kiamat baru abis hehhe..cam ler kes nuar nih! Tau aib tapi tak ada rasa nak selesai..walau sikit pun. Tgh hari lepas jumaat ini harap2 dia pi sumpah ngan eskay..ada skit jln penyelesaian kalau nak ler

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...