PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, April 29, 2011

KAK ZIZAH MERAUNG TENGOK VIDEO FULL VERSION ANWAR NI





Semalam sewaktu sedang melayarkan internet, KLBOYZ dikejutkan dengan panggilan yang menggemparkan. Memberitahu tentang apa lagi, isu terhangat masa kini, bukan filem Blue dari Artis Cina ke Barat ke tetapi video si Dajal puaka Anwar.

Sebut nama dia ni kan, KL BOYZ dah mula rasa nak muntah. Dah muak dan jelak dengan permainan kotor dan lakonan si Dajal ni dibelakang rakyat.

Pandai betul dia bermuka-muka, kalah Artis Hollywood dan Bollywood. Lagi teror Anwar sebab dalam persembahan lakonannya tanpa membaca skrip sebaliknya sendiri yang "Created".

Macam dia "Created" story Altantuya tu, dia punya sangkut paut kat PM punya la "Real" bila berceramah, orang lain tak betul sebaliknya Anwar saja yang betul.

Si Dajal ni macam kumpulan "FreeMansion" lah pula, pandai reka cipta masalah. Last-last kuda tunggangan Anwar pun tak tahan dengan penipuan yang digunapakai oleh Tuannya.

Pembongkaran yang telah lepas telah dibuat oleh Raja Petra yang dulu membangkang habis-habisan kepada Kerajaan, meroyan menyokong anwar. Hasil daripada berkat doa dan sembahyang hajat pihak PAS yang lalu, agar ditunjukkan Kebenaran diShah alam menjadi kenyataan.

Malam tadi Azizah puas menahan sebak dihati, ditanamnya semangat dalam hatinya bahawa itu bukan anwar hancur berkecai musnah. Bila keluar Part 1, beliau tak berapa nak bergoyang hatinya.

Apabila disiarkan Part 2 video seks Anwar di YouTube, jangan kata hati, mulut tergamam melihatkan aksi yang begitu hebat oleh papa hebat.

Memang hebat papa hebat katanya, kerana buat try shoot 2 round sekali jalan.
Hebat...papa Hebat.!!!

Cuba tengok FULL VERSION NI.....Hebat..!!!

Selebihnya KLIK DISINI

2 comments:

zainalsamsudin said...

zaman dulu2 tidak ada video, ini zaman moden. panggil aje 4 orang mufti lihat video ini dan jadi lah saksi untuk mengesahkan atau sebalik nya tentang kejadian zina ini.........lepas itu 4 mufti ini arahkan anuar untuk bersumpah laknat sebab dia kata semalam di balai dang wangi, orang yang nak panggil sumpah laknat ni mestilah dari orang2 yang tak pernah minum beer.

PepalangDot said...

Gempar! Gambar ini dikatakan dirakam ketika Anwar hendak beredar dari kondominium Lavender Height.gmbar wanita cina jelas di samping Anwar , walauwbagaimanapun Anwar sempat menepis mukanya dari dirakam sepenuhnya dengan tangan.tpi kita boleh lihat ada raut2 gmbar anwar disinie.

http://palangpalangdot.blogspot.com/2011/04/gempar-gambar-anwar-ibrahim-bersama.html

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...