PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Monday, March 7, 2011

BUKTI PENGUNDI CINA MENYOKONG KERAJAAN BN






Ini dia salah satu gambar yang membuktikan pengundi Cina semakin menyokong BN, kalau dahulu mereka menyokong DAP, tetapi sekarang keadaan dah perputar arah kepada BN.

Bukti kemenangan BN dipilhanraya kecil yang baru dijalankan telah menunjukan BN berjaya mendapat sokongan libih banyak pengundi berbanding PAS yang sentiasa kalah bila dipertandingkan bersama BN.

Bermakna isu yang selalu dibawa PAS tidak mahu didengar rakyat, sebaliknya mereka mahukan kemajuan dan pembangunan dalam pemerintahan Malaysia.

Rakyat juga sudah mengenali tujuan sebenar pakatan pembangkang yang dianggap rakus dalam semua tindakan mereka, dan sering merahsiakan permasalahan dalaman parti yang sehingga kini masih tidak selesai.

Malah Pakatan PR masih tidak didaftarkan sebagai satu parti perikatan bersatu seperti BN yang telah sekian lama berbuat demikian.

3 comments:

Ular Menyusur Akar said...

Rakan sekerja UMA berangsa Cina selalu cakap, "Politik orang Cina mudah aje. Mereka penting sistem ikonomi, pelajaran dan budaya. Yang lain mereka tak kesah. Mereka pun tak mahu pembangkang terlalu kuat. Mereka percaya jika pembangkang terlalu kuat juga banyak masallah. Masallah akan menimbulkan kerugian keatas perniagaan mereka. Apa yang mereka mahukan ada suara pembangkang supaya check and balance kepada kerajaan".

"Jika Pembangkang terlalu kuat, mereka akan switch balik kepada kerajaan. Projek Tanjung membuktikan kesemua pemimpin pembangkang kalah"

Kemenangan PRU yang lalu, orang melayu sendiri yang memberi peluang orang cina beralih arah. Orang Melayu sendiri yang menyokong pembangkang dan menghina Melayu.

vulcan933 said...

habis lah anwar.gagal rancangan menuju putrajaya.yang dituju sg buluh

Abu said...

Kempen 2 gak .... tapi kalau sampai biarkan cina tu pelok shahrizat ni dah mengarut...saja nak bagi org tembak ke @ gambar ini cuma tipu jer...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...