PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, March 5, 2011

BANYAK RAHSIA ANWAR DI BONGKAR UMI HAFILDA




Berita ni gamaknya dah semakin hangat kerana Umi Hafilda telah membongkar rahsia peribadi Anwar satu persatu dan secara terperinci dan diusulkan bukti.

Apa kali ni Anwar nak bohong lagi kat rakyat setelah semuanya telah dibongkarkan kepada pengetahuan umum.

Dengar, jangan tak dengar nanti menyesal tak sudah, terus berterusan ditipu oleh penyamun sebenar negara. Walaupun Umi Hafilda dilabelkan sebagai askar BN, beliau tetap meneruskan untuk membongkar semua rahsia Anwar yang diselindung pada pengetahuan umum.

Malah ketahuilah, jikalau kita sebut mengenai askar, mesti melibatkan individu yang banyak tetapi Umi Hafilda hanyalah seorang. Seorang lawan banyak individu Pakatan Pembangkang yang terlibat dengan segala pembohongan yang dirahsiakan kepada rakyat.

Kalau tidak masa ni nak dibongkarkan, bila lagi...?? Nak tunggu Anwar berkuasa dan lebih besar kepala...?? Inilah masa yang sesuai Umi Hafilda untuk membongkarkan segala keburukan sebenar Pakatan Haram Jadah....!!!

Kita dengarkan pembongkaran Umi Hafilda terhadap Anwar..!!!

6 comments:

Anonymous said...

Ye betul. Inilah masanya kita harus bertindak supaya penyamun tu tak besar kepala dia.

Anonymous said...

Banyak perkara yg di perkatakan oleh Umi tapi satupun tak boleh pakai kerana segala yg di perkatakan ialah semasa Anwar di dalam UMNO.Kalau terus di biarkan Umi menyalak akan memberikan kesan yg buruk kepada Umno kerana ianya menunjukkan apa yg di lakukan oleh Anwar adalah standard perlakuan pemimpin Umno di masa itu dan masih berleluasa sampai sekarang.Saya rasa cukup cukup lah Umno menggunakan penceramah upahan serta pencacai yg tak bergunakan seperti Umi,Ezam,Zahrin dan sewaktu dgnnya sebaliknya gunakan pemimpin kita sendiri samada di peringkat nasional atau negeri untuk belajar berceramah serta berhujah.Takaknlah Umno tersangat dayus,mundur serta tidak ada pemimpin yg berkalibar untuk di ketengahkan.Setakat ini selain dari PM tidak ada sesiapa dari kalangan pemimpin UMNO yg boleh di harapkan utk berhujah secara ilmiah dan bernas,kerana kita selalu dengar pemimpin lain bercakap merapu mengulangi perkara yg sama walaupun di depan khalayak berlainan.Rakyat boleh menilai pemimpin tersebut kerana media masa akan menyiarkan ucapan ucapan tersebut.Kadang kadang kita perasan apabila ucapan di buat kita hanya perlu tukar tempat serta tarikhnya saja kerana tidak ada perkara baru yg keluar dari mulut penceramah tersebut.Saya sarankan supaya Umno berubah secara dalaman dan bukanya retorik semata mata,

Anonymous said...

ni sa ekaor kaki liwat....kalau kerajaan nak dedahkan apa yg anuar buat sebelum dan selepas keluar umno, kaki liwat tu da lari da..dia tahu BN tak sebusuk pakatan ...kerajaan ada polis/tentera...risik polis /tentera ada lah yg terbaik dirantau asia...

Anonymous said...

Kepada Anon March 5, 2011 7:12 AM

Tak kisahlah si aNU tu dulu dlm UMNO pun.tapi kalau dah busuk pindah kat Pakatan jd bertambah busuk.Sebab 2 lah dahulu Mahathir buang Si Anu >Ibaratkan kanser perlu dibuang terus kalau tidak satu badan merana.Tapi yg peliknya tok2 guru n ulamak Pakatan ni diamkan diri ibarat bisu apabila melibatkan kes si Anu ar.mengkin diorg ingat semua dosa dah terampun bila masuk pakatan kot hahaha

Anonymous said...

barang reject mana leh pakai....

Anonymous said...

Peribahasa Cina :

"Ikan akan mula busuk daripada kepala"

Warisan

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...