PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, February 12, 2011

SPRM DIMINTA SIASAT PEJABAT MILIK ANWAR DI AMERIKA SYARIKAT



Patut la Anwar asyik berulang alik 2 hingga 3 kali sebulan ke luar negara, rupa-rupanya laporan mengatakan Anwar mengendalikan sebuah syarikat operasi miliknya di Amerika Syarikat yang menelan belanja kos operasi setahun sebanyak RM 6 juta.

Persoalannya, dari sudut mana Anwar memperolehi wang bagi menanggung operasi syarikat dan pejabatnya di Amerika Syarikat..?? Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Muhamad Rahimi Osman menegaskan, beliau mempunyai bukti kukuh bahawa Anwar mempunyai hubungan dengan Amerika Syarikat khususnya pertubuhan-pertubuhan Yahudi di luar negara.

Beliau menekankan, itu hanya satu pendedahan sahaja dan banyak lagi rahsia Anwar yang diketahui dalam konteks hubungan Anwar dan partinya dengan pertubuhan yahudi. Semua pendedahan yang dibuat Rahimi adalah berdasarkan fakta dan dikemukakan bukti yang jelas tercatat didalam rekod berbentuk dokumen.

Rahimi mendakwa, pejabat yang didaftarkan dengan nama Anwar Ibrahim Consultant Associate adalah besar dan tidak mungkin mampu dibiayai oleh Anwar yang hanya berjawatan Ahli Parlimen dan Ketua Pembangkang sahaja.

Anwar sepatutnya cermin diri sendiri sebelum menuduh kerajaan dengan pelbagai tuduhan, tindakan anwar dianggap semakin melampaui batas terutama dalam melemparkan tuduhan yang tak berasas terhadap kerajaan.

PERKASA pula membuat laporan polis terhadap Anwar supaya pihak berkuasa menghalang Anwar daripada bebas keluar masuk dari negara ini kerana mempercayai Anwar sudah merancang sesuatu yang memudaratkan keselamatan negara.

Bagi juak-juak mereka menganggap Anwar sebagai pemimpin hebat, tetapi bagi Malaysia, Anwar adalah perosak negara yang sering menghuru-hara kan keadaan dengan aktiviti berdemo, yang hanya membazir masa rakyat, sebaliknya cuma retroatik politik Pakatan Kerajaan Rakus (PKR).

4 comments:

sgray said...

Ada sesiapa chek ke..samada anWAR nie ada dual citizen.Maklum lah..kalau sekadar kompaun passport malaysia je tak bermakna gak.

Anonymous said...

meka tak ada kepakaran kes ikan bilis cepat meka tuduh.. kes besar jgn harap.. next time jika hang nak makan rasuah ambil juta2 meka tak mampu siasat..simapn duit kat indon / singapura meka tak boelh buat2 apa apa pun...jgn simpan bawah bantal.. ha ha ha

Anonymous said...

Mohon tuan ke ttp://laksmanakota.blogspot.com

Anonymous said...

SEBAIK MIC

KAK PIAH : KALAU ORG TAK DE MAU DIISAPNYE MIC TU...

FEEL IT !

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...