PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, February 12, 2011

KRISIS PKR CERMINKAN WAJAH KOTOR ANWAR


Krisis dalaman parti Pakatan Koyak Rabak (PKR) yang terbaru di Sabah sebenarnya mencerminkan wajah kotor anwar yang sebenarnya. Kekalutan dan kecelaruan yang berlaku menunjukan PKR penuh dengan parut kekotoran Ketua Pembangkang, Anwar.

Tindakan pemimpin dan ahli parti Perosak Rakyat (PR) meninggalkan parti adalah kerana mereka sudah dapat melihat wajah sebenar Anwar, yang sebelum ini dilihat dari jauh  nampak cantik. Bila datang lebih dekat barulah nampak bintik-bintik dan parut kekotoran yang terdapat dimuka Anwar.

Barulah mereka tahu, rupa-rupanya tidaklah secantik semasa dilihat dari jarak jauh. Jadi, sekarang mereka lebih arif untuk menilai, sudah tentu tidak mahu digunakan terus orang sebegini.

Tindakan mengejut keluar Parti Koyak Rabak adalah siri terbaru dalam episod terkini krisis dalaman Pakatan Rosak, selepas ramai pemimpin kanan parti termasuk hampir 90 peratus pengasas parti berkenaan meninggalkan Anwar.

Mengenai sebilangan rakyat yang masih mahu menyokong Pakatan Perosak Rakyat, sedangkan parti itu  kini diibarat retak menanti belah, tiada apa yang boleh dilakukan oleh golongan yang taksub secara membuta tuli ini.

Golongan yang tidak akan menerima kenyataan, walaupun terbukti benar. Rakyat tidak sepatutnya membiarkan dirinya diperalatkan oleh pihak pembangkang yang cuba meraih kepentingan politik dengan mengadakan demontrasi kononnya hasil insprisari kebangkitan rakyat.

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...