PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, February 11, 2011

NIK AZIZ PELACUR POLITIK ISLAM




Perdebatan dengan Nik Aziz hanya buang masa saja kerana ia tidak akan menghentikan Mursyidul Am PAS itu dari terus mengeluarkan fatwa motif politik yang mengelirukan. Debat yang mahu dijayakan oleh Nik Aziz ini tidak akan memberikan sebarang keuntungan, sebaliknya ia akan bertukar menjadi pentas politik Pok nik.

Karenah Nik Aziz seharusnya tidak dilayan kerana Pok Nik ni seperti dah berpegang pada sesuatu janji sehingga tidak mahu menerima perjuangan UMNO yang semakin hari diterima oleh rakyat. Nik Aziz ni macam hebat sangat dengan menyatakan bahawa mereka yang tak mengundi PAS ialah orang Jahilliah.


Nak buat soalan sikit ni Pok Nik, kenapa dalam PAS ada Bai"ah..?? Ahli yang tak menyokong parti PAS akan terlerai ikatan isteri mereka dengan talak 3..???  kenapa hukum agama disabitkan dengan pentas politik Pok Nik.??  boleh tahu tak, kat hadis mana Bai'ah ni disebut..??  Politik kan agama..??

Semua pihak perlu bergandingan bagi menjelaskan kepada rakyat bahawa PAS dan Nik Aziz hanya memperalatkan Islam sehingga memecah belahkan umat Islam dinegara ini. Nik Aziz dan Anwar sama kategorinya, masing-masing ada hal..!!!

Macam ni lah, kita tak payah la nak katakan mereka ni tak betul tapi kita perlu menggunakan peluang yang ada untuk menerangkan kepada masyarakat mengenai Islam yang sebenar, dan siapa yang sebenarnya yang memperalatkan Islam. PAS ataupun UMNO..??

13 comments:

Anonymous said...

Inilah politik kotor UMNGOK....

Sejak bila yang N.Ajis kata PAS ni parti Islam. Kan dia kata PAS parti Isle (Is-lair?).

Kepercayan agama Isle ni berbeda dengan Islam. Cuma pangkah PAS terus masuk syurga.

Cukuplah tu UMNO/BN, penyokong PAS bukannya BODOH!!!!!

Anonymous said...

uma benda atau aktiviti kehidupan kena berlandaskan dan berpandukan islam.bukan hanya kemajuan yg dititikberatkan manakala islam dipandang ringan..bukan melayu berpecah belah yg nk dirisaukan..sekarang org islam yang tgh berpecah belah nih yg paling dirisaukan..umat islam yang menyokong maksiat nih yang perlu disedarkan..hukuman islam mesti ditegakkan..baru segala masalah dan gejala sosial dapt dikurangkan..knp hanya mengenang perjuangan malayan union sahaja..kenapa tidak mengenangkan sekali perjuangan Rasulullah untuk menegakkan agama islam demi kita ni suma umatnyer..??wallahualam...

Anonymous said...

wa cuma mahu dalil saja bro... kalau ada dalil yang berdasarkan alquran, hadis wa terima... kalau tak wa anggap sebagai satu bahan lawak saja..

tabligh said...

Salam semua,

Mengenai dengan jahiliyah ini ada disebut didalam beberapa hadis.Sila baca blog saya:

http://sukusakat-hangtuah.blogspot.com/2011/02/durhaka-pemerintah-kamu-berhadapan.html

Kesimpulannya,apabila Nik Aziz kata yang tidak mengundi PAS itu jahiliyah,sebenarnya perkara itu menjadi kebalikan.Iaitu,tidak mengundi UMNO le orang itu jahiliyah.

Macam,cakap orang kafir,kafir pergi ke muka kita balik.

Kata orang jahiliyah,jahiliyah ke muka kita balik.

Wassalam.

Anonymous said...

NIK AJIS DAH JADI BAPAK AYAM LA PULAK.
BACA PENDEDAHAN KICKDEFFELA

Anonymous said...

WALLY SLIPOR ADALAH TEROMPAH DI KAKI SI LIM KIT SIYAL! KEHKEHKEH HARKK PTUIHH!!

Mordecai Kucai said...

Macam ni lah senang cerita. N.ajis itu adalah Anuwar yang di pakaikan jubah dan serban. Oleh itu nak tengok keburukan Anuwar lihat Anuwar yang kita kenal.

Nak tengok kebaikan Anuwar lihat N.ajis. Paras tu lah kebaikan Anuwar.

Apa celaka yang N.ajis buat sekarang itulah sebaik baik Anuwar.

Bapak3 said...

Salam, saya dah linkkan blog KLBOYZ, bolehkah linkkan blog saya di blog ini? Blog saya http://bapak3swithinthesewalls.blogspot.com

Anonymous said...

SENANG JE AKU NK CKAP , POK NIK NI MEROSAK BANGSA, MEROSAK AGAMA, GUNA AGAMA ATAS KEPENTINGAN DIA , PIRAHHH ..TOK GURU KONON, TOK GURU DAERAH, GURU TAK CUKUP KEDARAH.... ORG JAHILIAH JE YG SOKONG DIA... ADE KE VOTE PAS MASUK SYURGA, KAT PINTU SYURGA TU DIA JAGA TIKET KOT..MANALAH TAU DIA DUK COP TIKET KE SYURGA...
ORG PASANG PAIP SIBUK BAWAK BALDI MINTA AIR, BUAT SAWAH SIBUK AMBIK BAJA , TAK NAMPAK KE COP APA KAT SITU ? BENCI UMNO KERJA DALAM BANGUNAN UMNO PUN ADA...
VERY THE ANJING ...TALAM 14 MUKA!!!
HENTI LAH MEROSAK AGAMA SENDIRI ATAU KAU NI ORG KAFIR POK NIK.. ?CUBA KHAU PIKIOOO SIKIT,
JANGAN SIBUK BICARA HAL PENGAJIAN DALAM SEDANGKAN KAU TU TAK DALAM MANA PUN...
THE ONLY WORD CAN DISCRIBE u POK NIK IS...~~~ GURU CARI MAKAN ! , GURU DAERAH TAK CUKUP KEDARAH..

Anonymous said...

KAYA PIAH SAY :

KELAS KHAU DIKK , KOMEN BERNAS ,, AKAK SUKER...SUCKER PUN OK GAK .. I LIKE , SEJAK BN MEMERINTAH NI , REZEKI AKAK BERTAMBAH DIK NUNNN...

ADA JUGA ORG DATANG MAKE UP AND MAKE OBER.. REZEKI HALAL..TITIK PELUH

KALAU PAS MEMERINTAH BLOM TENTU DIK... NK JUAL JUBO PUN BELOM TENTU ,
YE LAH... SEMUA JUBO ANUR BOOKING ...

TAK GITEWW...

Anonymous said...

Aku xsokong sape2,,tp knpe prdana menteri gne slogan 1 malaysia ,,itu kn slogan dpd 1 israel,,xke bdo ke,,gne la slogan 1 ummah,,iaitu 1 islam...ataupon tkut kpd bangsa cina & india,,knpe xwt undang2 islam kt negara ni...

Anonymous said...

KAK PIAH ; ORG PAS MEMANG SUKA CARI SALAH ORG JE ... KALAU TIANG TEGAK PUN DIA CKAP HURUF ALIF , WALHAL ITU TIANG ....

MCM TU GAK 1 MALAYSIA , BILA BUAT JE CKAP IKUT HAL ISRAEL... KENAPA LAH BANGANG SANGAT .

TAK DE ITIKAD KE ...WAHAI BANGANG pas SEMUA .
KENAPALAH KORANG BODOH SANGAT ...

Anonymous said...

Dulu Dr.M dicaci dan dihina. Pelbagai 'Label' diberi oleh Tua Kutuk ni. Tapi,hari ini, Dr.M gagah berdiri atas bumi yg nyata. Namun, pengikut2 PAS,PKR berpijak pada bumi yg penuh nista. Berbaliklah semua pertuduhan itu kepada mereka yg suka mencela ini. Hatta, dikala bukti yg nyata Najis ini tetap membutakan mata dan hatinya. Mungkin inilah 'Istirag' dari malnya.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...