PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, February 27, 2011

ANWAR DAN NIK AZIZ PENGKHIANAT BANGSA




Anwar dan Nik Aziz disifatkan sebagai pengkhianat bangsa Melayu kerana sanggup memecah belahkan perpaduan ummah hanya semata-mata untuk kepentingan politiknya. Pengkhianat Anwar ni memang sanggup untuk membuat apa saja termasuk memecah belahkan bangsa Melayu demi hajatnya yang lama terpendam untuk meraih sokongan politiknya menuju ke PutraJaya dan menjadi Perdana Menteri.

Orang Kena Tuduh (OKT) meliwat nak menjadi Perdana Menteri, ada masuk akal ker...??  Akal macam siput je boleh la menyokong orang cam ni.

Nik Aziz pula menjadikan isu agama untuk mengkafirkan orang lain dengan membuat andaian orang yang berjuang untuk bangsa adalah orang kafir. Emtah dari mana la dia dapat Hadis ataupun Al-Quran yang mengatakan demikian.

Mengikut kenyataan Menteri Besar Kelantan itu, mereka yang menjadi nasionalis dianggap menolak agama. Bagi Nik Aziz kalau nak menjadi Islam bukan sahaja mengucap 2 kalimah syahadat tetapi menjadi 3 kalimah termasuk menjadi ahli PAS, barulah dianggap sah msebagai seorang Islam.

Kenyataan itu hanyalah untulk meraih simpati dan meraih sokongan untuk mengkaburi fikiran rakyat demi kepentingan parti PAS saja. Undang-undang Be'ah PAS juga mempolitikan agama, dengan menyatakan jika ahli parti PAS mengkhianati parti, maka terlerailah talak 3 kepada isteri masing-masing.

Agama dan politik dicampur adukan, sungguh bahaya Nik Aziz ni kepada masyarakat kerana memesongkan agama demi kepentingan parti beliau, agar ahli-ahli parti menjadi takut kepada Be'ah PAS.

Maka terbuktilah yang Anwar dan Nik Aziz ni adalah serupa, menjadi pengkhianat bangsa yang bertopengkan ceramah yang disulami dengan pembohongan dan penipuan supaya dapat meraih sokongan masyarakat.

1 comment:

Melayu Pasir Gudang said...

Dua ekor nie bukan pengkhianat bangsa malah pengkhianat agama juga, patut di sula aje.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...