PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, January 11, 2011

BERITA YANG BUAT ANWAR DEMAM SELUROH BADAN


Sampai la ni Ketua Pembangkang, Anwar masih berdiam diri lagi apabila donggeng yang direka dahulu tak menjadi. Ahli-ahli  Parlimen yang keluar parti Pakatan Rakyat mencabar Anwar kembali untuk membuktikan jikalau mereka dapat dikaitkan dengan unsur rasuah yang diperbohong Anwar. Sehingga sekarang Anwar masih tidak dapat membuktikan bahawa mereka yang keluar Pakatan Rakyat menerima sogokan daripada pihak-pihak tertentu untuk melompat parti.


Ini dah membuktikan yang Anwar ni memang kaki pembohong dan kuat kelentong. Anwar cuba merabunkan mata rakyat supaya terlupa tentang masalah dalaman parti Pakatan Rakyat dan kes liwat yang asyik tertangguh kerana mahkamah tidak mengikut kehendaknya. Kita saksikan saja pembohongannya dan sikap tertangguh Anwar yang akan menjadi peluru untuk menyentap Anwar semula dibelakang hari.

Kita semua dah tahu dan sedar di kes pertamanya yang mengatakan beliau tidak meliwat, kerana meliwat itu diibarat seperti dirogol. Anwar terlepas kerana kejadian yang berlaku itu atas dasar suka sama suka. Tetapi kali ini lain pula, mangsanya Saiful Bukhari tidak setuju atas peradapan itu dilakukan keatasnya. Kita lihat saja sandiwara tersebut kerana kebenaran akan terselah satu hari nanti..!!!

mana pendedahan yang mereka makan rasuah ni Anwar....!!! Jangan Temberang la...!!!

5 comments:

Anonymous said...

Anwar pengkhianat bangsa Melayu? Salah! Anwar Pengkhianat Agama Islam! Cuba kita kaji perangai dan tindakan Anwar. Kita pun pasti akan curiga apa sebenarnya agama Anwar!

Anonymous said...

PARTI ANWAR IBRAHIM SDN BHD (PKR), memang mudah berjanji, tapi semudah itu juga memungkirinya.
Ahli sendiri pun dikelentong. Buktinya, mereka
yg bertugas sebagai Pengawas Pemilihan dlm Pasca Pemilihan 2010 ramai masih belum menerima bayaran bertugas seperti yang dijanjikan.
Kalau untuk menunaikan janji dengan Para Pengawas Pemilihan pun tak mampu, macam mana nak tunaikan janji dengan rakyat? Anwar memang kaki
kelentong, hanya pandai berjanji tapi sering memungkirinya.
Janji yang diberikan sebelum bertugas sungguh indah, ada elaun bertugas RM150 sehari, Penginapan jika perjalanan lebih 125 km RM90,
Mileage claim .60 sen per km....
Semuanya 'hampas'. Kami dipermainkan. Penat lelah kami tidak dihiraukan. Inikah 'KEADILAN'
yang dilaung-laungkan. Kalau dengan ahli sendiri
PKR tak berlaku adil, mcm mana nak berlaku adil
pada rakyat?

Anonymous said...

PKR bukan tak ada duit sebenarnya. Ketua Umum sering keluar negeri. Rumah dibina harga berjuta.
Kereta pun jenis exclusif dan branded.
Tapi dengan ahli, kelentong habis. Mereka dipergunakan.
Kalau sebelum memerintah dah tunjuk belang, apa lagi bila dah memerintah. Pakai habis kena kencinglah jawabnya. Sesuailah PKR dinamakan
PARTI KENCING RAKYAT.

KL BOYZ said...

Ish...ish,,,ish..dasyat nya Anwar ni...!!!

Anonymous said...

dulu aku sokong jugak anwar ni, tapi dia kuat sangat klentong. dulu kata sakit belakang mungkin akan lumpuh sebab kena belasah ke igp..tapi sekarang elok jee. dah tu tak cukup dgn sakit belakang, kata kena racun arsenik di penjara, tapi sampai sekarang masih tak mati-mati, sihat je aku tengok. tapi aku tetap sokong dia sebab aku pun kaki KLENTONG jugak...he3.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...