PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, January 30, 2011

PAPAGOMO WORLD MENANG DI TENANG

Seperti yang telah dijangkakan, akhirnya Barisan Nasional Menang Pilihanraya Kecil di Tenang. Oleh kerana hujan terus-berterusan di Tenang maka bulan tak dapat nak terbit, PAS terus tenggelam kerana sampai la ni hujan masih turun mencurah bumi.

Hujan rahmat tu beb..Anyway kita dah menang, Pakatan Koyak Rabak terus merundum kerana kebanyakan rakyat telah sedar dan jelas mengakui bahawa Kerajaan memerintah sekarang memang cukup prihatin kepada rakyatnya.



Keputusan undi melonjak naik daripada PRU 12 pada 2008 dahulu, penambahan undi menunjukan sokongan rakyat terhadap kerajaan semakin meningkat dan semakin menguatkan kedudukan yang sedia ada.

Hidup Umno, hidup Barisan Nasional.

1 comment:

Anonymous said...

kesian dia kan..kan..che gu Mala....Kpd Peajabat pendidikan Johor jgn lah apa-apakan kpd che gu Marop sintok tu... udah le mala....ikut je mojoriti,,letak jawatan dlm PAS tu..join UMNO..mak bapak kau tu pun UMNO...nak kata PAS tu islam..UMNO pun ISlam....jgn kurang ajar pd mak bapak kau....

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...