PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, January 30, 2011

PAKATAN PAS MENUJU KEHANCURAN




Makin lama makin retak nak tungguh belah dan seterusnya hancur, itu saja ungkapan yang boleh diberi kepada parti songsang Pakatan Koyak Rabak (PKR). Ramai yang berpendapat PKR yang mejadi sehati sejiwa dengan PAS nampaknya semakin dah nak runtuh, kerana ramai ahli PKR tidak berpuas hati dengan dasar parti tersebut, namun ramai juga yang hanya mampu menurut dan mendiamkan diri.

Perletakan jawatan Ahli Parlimen Serai, N GobalaKrisnan adalah petanda jelas parti Pakatan Koyak Rabak mencapai tahap kronik dan bakal tumbang bila-bila masa sahaja. Beliau kecewa dengan Ketua Umum PKR, Anwar yang hanya mendengar cakap Timbalan Presidennya, Azmin Ali tanpa mengira pandangan orang lain.

Contohnya Isu Interlok, Pakatan Koyak Rabak mengatakan ia menghina masyarakat kaum Hindu kerana penggunaan "paria". Namun PKR bersikap melupakan apabila Azmin Ali pernah memaki GobalaKrisnan dengan panggilan berkenaan. Sememang kita semua kenali pimpinan dalaman PKR terutama Anwar dan kroninya bercakap tidak serupa bikin.

Dengan keputusan keluar dari PKR, GobalaKrisnan turut melepaskan jawatan sebagai Ketua Cabang PKR Padang Serai, walaupun beliau merupakan salah seorang pengasas penubuhan parti tersebut kerana mendakwa parti Pakatan Koyak Rabak (PKR) sudah nak runtuh.

Seharusnya Tok Guru Nik Aziz dan PAS mengambil iktibar dan contoh kerana kelak hanya digunakan sebagai Logo untuk Pakatan Koyak Rabak yang hanya mementingkan kuasa dan pemerintahan. Kelak akan dibuang macam sampah seperti GobalaKrisnan kerana setelah 12 tahun memperjuangkan khidmatnya, akhirnya dijadikan korban untuk PKR bertahta dan terus memperdayakan ahli-ahli partinya.

Bukan Gobala sahaja yang riuh meninggalkan Pakatan Koyak Rabak tetapi inilah insan-insan teraniaya yang telah digula-gulakan oleh puak-puak PKR ni, kita lihat gambar dibawah yang boleh dijadikan bahan sejarah menjadi bahan telaah dimasa-masa akan datang.


Boleh dijadikan sumber bahan sejarah dalam buku teks kebangsaan sekolah menengah...!!!

10 comments:

SuriSuria said...

baguih la tu...yang keluar semua ada kaki...kaki rasuah china doll ada, posmen spastik ada, kaki hutang 15ribu tak reti bayar ada, kaki jilat bontot ada, kaki kotak ada...hahaha....buat malu je ko postkan entri nih...hahaha

Anonymous said...

adalak, pasal malu nak support ketua kaki sontot yang suka main punggung.

KL BOYZ said...

ustaz yang ada pun sokong liwat gak?

Anonymous said...

PKR memang tak tau malu, PAS lagi mengikut jer buntut Anwar...hehehe

Samsiah said...

lepas ni tak tau pula bontot sapa dia cari

Azmin Ali said...

hal ala tak tau ke? dah hampir 10 orang kena.
Takan la sorang pun tak sangkut?
Mustahil..!?

Pemuda Penggangur Kelantan said...

PAS sanggup ikut ponggong Anwar sebab teringin nak memerintah. PAS kt Kelantan pun bina masjid 3 buah je selama 20 tahun memerintah Kelantan berbanding BN yang dah hampir beratus buah masjid untuk rakyat. Malah pemuda-pemudi Kelantan byk cari makan tempat lain berbanding negeri sendiri kerana tiada kemajuan pembangunan, macamana nak byk peluang kerja..?

KL BOYZ said...

Habis air kt Kelantan tu bila nak jernih.??
Asyik keruh kotor je, itu bagi kat rakyat juga.??

ERA PASCA said...

Parti Alam Sekitar (PAS).

Anonymous said...

awat lambat sangat keluar dari dulu awal awal dua orang yang terkeluar saya angkat tabek ,sebab mereka dah ada hidayah,dan pemikiran waras ,bagi sesiapa yang masih terperap dok dalam tu cepat cepat le keluar dari kepompong tak kira di kedah ke,selangor ke,kelantan ke,tak kira singh, maniam, ah chong, ahmad pakat keluar dari PKR <ye ye ye ye ,sebelum terlambat

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...