PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, January 11, 2011

ANWAR TERTEKAN KES LIWATNYA APABILA MENYAMAN SAIFUL


Anwar seperti terperangkap dengan agendanya sendiri apabila saman terhadap Saiful Bukhari dikemukakan. Saman terhadap bekas pembantunya itu dibuat kerana Anwar mendakwa Saiful Bukhari berniat jahat kerana membuat laporan polis dirinya diliwat Ketua Pembangkang, Anwar bekas majikannya.

Mahkamah Tinggi Jenayah menetapkan 21 Januari ini untuk menyambung semula bicara kes liwat Anwar yang telah sekian lama dan berpuloh kali tertangguh, dan mengekalkan 25 April untuk menyebut kes dakwaan Anwar terhadap Saiful Bukhari dijalankan sementara menunggu perbicaraan kes liwat yang dihadapi Anwar selesai. Nampaknya Anwar tertekan dan terperangkap diatas permainannya sendiri macam senjata nak makan tuannya balik.Kita lihat saja sketsa Anwar dalam kes liwat keduanya ini.

Penolong Kanan Pendaftar Mahkamah Tinggi, Anisah Normah Muhamad Nor menetapkan tarikh tersebut selepas berjumpa dengan peguam yang mewakili Anwar, Jason Tay. Anwar mendakwa hasil daripada laporan polis yang dibuat Saiful Bukhari, beliau menghadapi tanggungan penderitaan dan aib serta maruah peribadinya tercemar sebagai ahli politik.

Anwar menfailkan saman terhadap Saiful Bukhari pada 30 jun 2008 mendakwanya ada agenda tersembunyi dan berniat jahat. Mohd Saiful Bukhari dalam pernyataan balasannya yang difail pada Mei 2009 berkata, laporan polis yang dibuatnya ada bukti dan justifikasinya. Dalam erti kata kena selesaikan kes liwat dulu sebelum pendakwaan fail samannya dijalankan di mahkamah. Dah tak leh nak spin dan tangguh gamaknya, lubang semakin nak terburai dah tu...Sama-sama kita tunggu penyudahaannya.

Anwar cuba nak pusing macam gasing daaa........!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

Apa ke giler Si Peliwat No 1 Negara ni?

Anonymous said...

konon die brani menentang yg mungkar? cuba sumpah uncle anwar..branie ke?

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...