PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, January 26, 2011

ANWAR RAJA PEMBOHONG DAN TEMBERANG


Betulkah Anwar atau sang penglipurlara Malaysia ni berani nak berdebat dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, ataupun sekadar mimik berkempen di Tenang..??  Meneruskan sikap penipu dan pembohongnya kepada seluroh rakyat terutamanya kepada pengundi-pengundi di Tenang..?

Saya rasakan pasti semua orang samada dari Umno mahu pun Pembangkang Rakus ingin sekali melihat Anwar `demam' dan di`telanjang'kan oleh Najib. Masalahnya, mampu atau beranikah Anwar dibogelkan oleh Perdana Menteri, akhirnya nanti Anwar akan dimalukan dan terus lari keluar seperti didalam sidang Parlimen tempoh hari...???

Sebenarnya PM taknak layan karenah Anwar ni sebab seperti buang tabiat nak mampos, takda standard, maklumlah main pun takda cadar, apa class..??  Ingat tak semasa tilam dia di hurung keliling kampung, menayang tompok-tompok taik unta Anwar. Pakatan Rakyat luper..?

Nak kasi ingat kes pertama tu lepas sebab suka sama suka, bukannya secara paksaan. Aduhai....geli teman mendengarnya, manusia jenis apa ni...??  Kaki Putar alam...!!!!

Ok la kalau nak berdebat sangat, kita stanby peliwat-peliwat negara yang hampir 10 orang terlibat dengan Anwar, dan kita kasi bongkar tengok...!!  Confirm Anwar lari lintang pukang, kena pulak nampak muka Saiful Bukhari., Sukma Dermawan, Azizan, Mior, tukang gunting, dan yang terlibat dengan aktiviti malam Anwar..!!

Tak caya..??  cuba tanya Ketua Safeguard dia...!!!!  Aku rasa dia orang ni dah kena Mandrem la...!!!  Pak Kiyai Indon tak..???   Nak nama dia tak..??   takyah la...!!!!

5 comments:

Anonymous said...

Cukup2 la...sian kat Nuar tu...x yah crite ...malu2...malu....dah x de tmpt nak letak muko tu..kita wat solat hajat ramai2...Amin

Pengundi Baharu said...

Salam tolong linkkan blog baru saya http://pengundibaharu.blogspot.com/

Anonymous said...

wakakaka.padan muka annuar..

Anonymous said...

dulu dan selama2 nya..DIA ni memang nya penipu dan penyagak...kalu jadi PM habis Mlaysia pun di jual nya...!Tuii...org bodo dan buta kayu je sokong Mangkok hayun nii

Anonymous said...

Siapa sahaja yang bekerja atau berkhidmat dgn. Anwar Ibrahim pernah melalui perkara2 pelik sikapnya, perangainya, pembohongannya, putar belitnya dan nafsu buasnya. Cuma orang yang dibayar, mempertahankan segala tindak tanduknya, menidakkan segala tindakan membodohkan ulama2 PAS, memutar belitkan segala fakta kebenaran. Kebodohan Anwar Ibrahim adalah tindakannya menidakkan kebenaran. Helahnya semakin terserlah kebodohan yang ada pada dirinya.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...