PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, December 26, 2010

TAHNIAH & SYABAS MALAYSIA

 Pada perlawanan yang baru berlangsung sebentar tadi pasukan Bolasepak Malaysia berjaya membenam Indonesia dengan keputusan 3 - 0, sekaligus telah menempah sebelah kaki untuk menjuarai perlawanan Bolasepak. Walaupun pada pertengahan perlawanan dihentikan seketika oleh kerana kejadian membaling dan membakar mercun, perlawanan tetap diteruskan selepas pihak Polis berjaya menyelesaikan masalah tersebut.
Syabas dan Tahniah buat Pasukan Bolasepak Malaysia kerana berjaya menewaskan musuh ketatnya Indonesia yang berjaya menewaskan Malaysia pada awal perlawanan berlangsung. Pada awalnya malaysia menghadapi kesukaran apabila tewas dan kalah, tetapi bangkit di pertengahan perlawanan untuk menduduki tempat yang selesa sekarang.

Tahniah juga kepada jurulatih Kebangsaan kerana berjaya membawa persembahan Pasukan Bolasepak Malaysia dengan cemerlang..

Syabas dan Tahniah Pasukan Bolasepak Malaysia...
Syabas buat semua Pemain dan penyokong Malaysia....!!!!

2 comments:

Anonymous said...

bola sepak di mlysia dh mla bangkit,cuma cantik kn lg corak permainan....ayuh mlysia terus kn perjuangan mu,ganda kn semangat kalian 200 peratus bila main di indon nnti...SYABAS PEMAIN2 MLYSIA

blogenstarz said...

MALAYSIA BOLEH

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...