PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, December 3, 2013

PERHATIKAN GAMBAR NI, MANA SATU USTAZ POLITIK. ..??



Cuba bezakan 2 gambar diatas ni, bezakan yang mana satu ustaz politik...?

Kenapa apabila berdakwah perlu kibarkan bendera politik..?

Apakah tujuan sebenar ustaz memberi ceramah..? 

Adakah kerana ingin memberikan tunjuk ajar tentang pengetahuan islam ataupun menarik penonton menyokong parti politik naungan nya..?

Berceramah agama ke atau memancing politik..??


8 comments:

anti-sotong-kominis-pengkhianat said...

Banyak sangat keldai2 dan berok2 mak yeh dalam hamPAS le ni. Depa tu semua apa master depa dalam DAPpigs dan puak LGBT P'Gay'R cakap semua betul....nak buat camana, otak depa dah ada kat kepala lutut jadi terpaksalah pinjam otak comrade depa kat DAPpigs dan sotong LGBT P'Gay'R tu. Kepada barua2 hamPAS tu, ini salam aku....kharrk ptuiiihhhhh.

Anonymous said...

Bila ikhlas, tak perlu dihirau apa org nak kata, yg penting tindakan kita berpandukan Al Quran dan Sunnah yg sahih. Pendapat dan andaian org, even ulama' berbagai bagai, apatah lg bila politically motivated atau politically guided, anggap saja sbg ujian berdakwah.

Anonymous said...

Ustaz Kazim Elias any time lebih baik daripada Azhar Idrus.

Anonymous said...

uai suka aibkan umno untuk mudah cari makan dgn memancing penonton peminat pas yg terbiasa menghadiahkan berguni wang , yg perlu membiayai kemewahahan hidupnya...

Anonymous said...

ALLAH Maha Mengetahui siapa yang ikhlas dalam kerja-kerja agama Islam. Ada pendakwa seronok popularity dan glamour, kerana dua ciri ini menbawa keuntungan dan kemewahan. Mujur accident hari tu ALLAH tak ambil terus nyawa - mungkin sekadar reminder. Yang ikhlas membawa pencerahan agama dan kebaikan kengikut hukum. Kalau asyiq gelak-gelak buat jokes dan remark "slap-sticks" sudah jadi pertunjukan Raja Lawak.....Biar ALLAH yang tentukan dan tunjuk kepada orang ramai.

Anonymous said...

Itula...akibatnya apabila tidak menyebelahi PAS...

Anonymous said...

Ust.Kazim adalah ustaz sejati,bukannya ulamak dlm semak..
Kalau jadi ulamak dlm semak,pastinya pengikut PAS suka dan menyanjung....

Anonymous said...

Janggut lebat dan panjang ikut sunah tapi bila berceramah yang keluar dari mulutnya bodo...orang lain bodo dia saja yang pandai.Inilah ustaz PASPISPUS cakap tak serupa bikin!

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...