PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, October 9, 2013

USTAZ MOHD KAZIM ELIAS HENTAM PR...!!!



Soalan diajukan untuk mengena orang lain tetapi kena batang hidung sendiri, baru kena buku dengan ruas. Kalau dah busuk hajat dihati tu, dapatlah jawapan setepek kat muka sendiri.

Kesalahan rasuah nak disamakan dengan menyokong Lesbian, gay dan transeksual oleh puak yang bodoh bangang ni. Buang masa saja berserban jika LGBT ni terus disokong oleh manusia tak sedar dek untung ni.

Kita memang mengekang rasuah dari berleluasa dan inginkan pemimpin yang bersih dari gejala ni, tetapi kita memang menolak sekeras-kerasnya pemimpin menyokong LGBT.

Kerana ia bakal merosakkan akhlak manusia bukan hanya yang beragama islam saja, yang bukan islam pun harus dititikberatkan agar perkara ini tak menjadi sosial dikalangan rakyat Malaysia.

1 comment:

Anonymous said...

Helo, yang perasuah dan penyeleweng termasuk lah pak2 serbang PAS yang terlibat secara langsung dan tak langsung dengan kepimpinan yang berkuasa dinegeri di bawah pemerintahan. Peyeleweng dan yang tidak amanah pun ahli-ahli PAS yang bertugas di dalam pentadbiran kerajaan federal dan jugak syarikat2 kerajaan. Jangan nak menepis. Kalau dah asyik keluar pergi minum berjam-jam, dan hilang dari tugas kerana berkempen dan berkutbah mengutuk kerajaan, menyalahguna peralatan dan kemudahan pejabat, adalah penyelewengan dan pecah amanah.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...