PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, September 18, 2013

PEREMPUAN JALANG SUNDAL YANG TAK SEDAR DIRI...!!!



Inilah manusia yang tak sedar dek untung, meraban tak tentu hala. Tak tahu pangkal hujung cerita, main ikut je apa yang puak2 tak kenal keuntungan kita dapat sekarang.

Menyalahkan Tun M pula diatas segala penyelewengan yang telah berlaku selama ni. Nasib baik KBC takda berdekatan perempuan bodoh bangang ni, mahu makan kaki sundal haram ni.

Orang luar negara pun pandai menghargai apa yang Tun rancang untuk pembangunan terbina sekarang ni.

Cuba lihat penjelasan orang luar negara berterima kasih pada mantan PM kita, sepatutnya perempuan jalang ni dibuang dari Malaysia agar sundal ni faham erti kesenangan kita kecapi la ni.


2 comments:

Anonymous said...

Pembangkang tu kerja dia cari salah kerajaan baik dulu baik sekarang. Perempuan ni pulak kalau pembangkang/kumpulan anti kerajaan tak bayar dia, dia takkan buat kerja macam orang gila ni. Pokok pangkal semua punca datang dari pembangkang yg tak dapat merasa jadi kerajaan. Perempuan ni dapat duit, yg pencacai yg termakan racun pembangkang sampai gelap mata masuk internet kutuk kerajaan dapat apa?

Anonymous said...

cina lu rasis banyak babi celaka lahanat haram jadah pendatang haram puki mak keturunan cina balik cina la babi bangsa banyak celaka tak sedar diri p mampos la cina ini malaysia bukan china fuck dynasty LIM haram jadah tak kenang budi punya kaum bila nak mampos aku nak pi kencing atas muka cina

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...