PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, May 31, 2013

WAYANG ANWAR IBRAHIM DAN DAKWAT KEKAL..!!!




Pelik juga dengan manusia yang bernama Anwar Ibrahim ni, langkah dah betul..tapi silapnya pada tarikh dan masa repot Polis dilakukan. Sepatutnya Anwar harus repot tepat pada waktu dakwat kekal dapat dihilangkan...!!!

Anwar cuba perbodohkan manusia yang sedang lalai, hanyut dalam tipu dayanya dan yang cuba sedaya upaya untuk menghilangkan dakwat kekal untuk menguatkan dakwaan mereka.

Dalam hal sebegini kita harus bijak meneliti yang mana betul dan yang mana satu adalah fitnah...!!!




Sepatutnya Anwar buat repot pada waktu dakwat kekal yang hilang seberapa segera untuk menguatkan dakwaannnya. Setelah Anwar mengambil masa lama, barulah sekarang buat repot terhadap dakwal kekal yang boleh hilang tu...!!!

Manusia bodoh saja, boleh percaya benda karut ni. Anwar sedang melaungkan perkataan demokrasi, tetapi bukti yang ditunjukkan tak tepat pada masa dan waktu. Kita sebenarnya menantikan repot Anwar terhadap puak Bangla seramai 40,000 yang didakwanya.

Cukup sekadar repot satu Bangla yang terlibat jadilah, itu pun tak dapat dibuat Anwar kerana tiada bukti. Anwar ni suka mengadu pada laman sosial seperti FB dan Youtube daripada buat repot kepada pihak berkuasa.

Lihat penipuan Anwar terhadap SPR seterusnya......




Banyak lagilah wayang penipuan Anwar dan kuncunya Red Bean Army yang menjadi askar upahan DAP berkeliaran menyebarkan perkara palsu dan fitnah tehadap orang ramai dilaman-laman sosial.




Waspadalah dengan manusia yang bernama Anwar Ibrahim ni, penuh dengan Auta dari fakta...!!!

1 comment:

Anonymous said...

bro.baguslah tulisan ko.aku suka

org bodoh akal je sokong anuar ny dan pecaya ckp red bean army

selamat menulis dilain kali bro

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...