PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, April 10, 2013

JANJI ANWAR MENGHAYALKAN.., BAHAYA BAGI MELAYU..!!!



Kepada yang masih baru mengenali Anwar tu, dengarkanlah nasihat orang lama ni.

Beliau ni pernah terpedaya dengan janji2 manis Anwar, setelah beliau cukup kenal dan masak dengan perangai dan sikap Anwar yang cuma mencari peluang untuk mencapai cita2 durjananya.

Sudah pasti Anwar dan kuncu2 nya akan terus memperdayakan seluroh rakyat Malaysia dengan propaganda yang sedang dihebahkan sana sini diwaktu berkempen sekarang.

Anwar cuma berpeluang untuk memperdaya, membelit, menipu dan membeli rakyat yang masih tak kenal dengan sikap angkuh dan tamaknya.

Bagi manusia yang dah cukup kenal dengan syaitan bernama Anwar, sudah pasti akan meninggalkan nya seperti yang telah dilakukan oleh kebanyakkan kenalan rapatnya.

Anwar hanya mampu memperdayakan orang2 baru sahaja, jika orang lama, kesemuanya dah masak dengan tipu helah Anwar untuk mengguna pakai mangsa untuk berjaya dalam modus operandi politikusnya.

Waspadalah wahai sekelian rakyat Malaysia, janganlah anda juga tertipu seperti kebanyakkan mangsa Anwar yang sekarang puas membuktikan kebiadapannya, tipu daya nya dan gejala rakus seksnya yang semakin menjadi-jadi kebelakangan hari ni walaupun semakin hari semakin tua.

Beringatlah setiap rakyat Malaysia...!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...