PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, April 10, 2013

BUDAK MENTAH NI DICALONKAN MENENTANG NAJIB RAZAK..!!!




Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim telah mengumumkan Ahli Majlis Pimpinan Pusat, Fariz Musa sebagai calon melawan Datuk Seri Najib Razak di Parlimen Pekan.

Beliau yang juga Penyelaras badan bukan kerajaan (NGO) Jinggo 13 telah rasmi diumumkan. Anwar kata Fariz bergiat dalam kegiatan parti dan perjuangan reformasi sejak awal dan adalah seorang aktivis yang berkesan.

Kononnya Fariz ni banyak memperjuang isu berkaitan penyelewengan dasar dan rasuah. Jika benar begitu sudah pasti Fariz ni lebih arif dan tahu siapakah sebenarnya "Bapa Rasuah" di Malaysia ni.

Malangnya Fariz di pihak sama sebulu dengannya, tetapi dah tentu beliau ni tahu siapakah sebenarnya yang dah lama mengamalkannya. (sejak Anwar jadi TPM satu ketika dulu).

Anwarlah manusia perosak yang telah merosakkan UMNO dengan mengamalkan gejala rasuah untuk mendapatkan jawatan TPM dalam kerajaan dahulu. Memang adalah keputusan yang tepat dibuat oleh Mantan PM Tun Dr.Mahathir.

Bagi manusia yang baru kenal Anwar, ingatlah Anwar dibuang dari kerajaan kerana mengamalkan rasuah untuk mendapatkan dan mengekalkan jawatan TPM sambil membina empayarnya dalam kerajaan, menghilangkan berbillion ringgit wang rakyat yang disalurkan kepada akaun kroninya, paling tak boleh diterima oleh setiap orang Islam adalah sikap rakus seks luar ta'bie yang diamalkannya.

Kata Anwar untuk Parlimen Pekan, tokoh pemuda kena berani kerana banyak gerombolan samseng di mana-mana sekarang ujarnya.

KBC tengok muka Anwar dah macam ketua samseng menjerit2 marah apabila wartawan mengajukan soalan yang amat2 sensitif dengan dirinya, maklumlah pelakon porno memang suka pemarah..!!!

Budak mentah ni disuroh Pak Nuar bertanding lawan PM...!!! 

Dah tahu dah jawapannya...!!!

3 comments:

Bingai @ Bangang said...

jambu metalik ker? keekekeke

PRU13 - Najib Pasang Perangkap atau Cari Nahas? di TendangTerajang

Bingai @ Bangang said...

PRU13 pun calun bidan terjun? hehehe

PRU13 - Najib Pasang Perangkap atau Cari Nahas? di TendangTerajang

m said...

yang lain semua tak ada teloq takut kalah la tu...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...