PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, April 12, 2013

ISLAM PAS HALALKAN ZINA..!!!



Patutlah bila terbongkar video seks porno Anwar Ibrahim berzina dengan anak muda cina, cepat2 PAS mempertahankannya dan terus menuding jari kearah UMNO dan BN.

Rupa2nya PAS pun ada juga video seks zina yang diselindungkan dari pengetahuan umum..!!!

Pemimpin2 PR ni kebanyakkannya terdiri dari pengamal zina tegar, ketagih bini orang. Sikap yang luar biasa dari manusia biasa. KLIK DISINI

Persoalannya, mengapakah ahli PAS dan PKR yang kebanyakkannya terdiri dari orang Melayu tidak mempedulikan hal sebegini..?? Melayu jenis apakah mereka ni..??



Ini melibatkan sikap seseorang pemimpin yang kurang didikkan agama Islam, berselindung dan telah menerajui sebuah parti yang kononnya Parti Islam seMalaysia tetapi mengamalkan zina..!!!

Islam yang bagaimanakah dibawa PAS sekarang..??





Siasatan:

1) MO: Suspek ahli PKR Kuala Terengganu telah mengedarkan cd video tersebut ke kawasan perumahan Kg. Alor Lintang, Kg Raja, Besut, Trg.

(2) Hasil pemeriksaan Video tersebut adalah melibatkan seorang Ahli Parti Politik Setiausaha Agung Pas, Dato' Mustaffa Ali.

(3) Video memaparkan seorang Perempuan disyaki bukan warganegara bersama (melakukan hubungan seks) dengan Dato' Mustaffa Ali. Durasi video tersebut hampir lebih kurang 11 minit 25 saat.

(4) Sebanyak (16) sampul putih, di dalam tiap-tiap sampul tersebut mempunyai (1) keping. Jumlah keseluruhan cd video adalah (16) keping.

4 comments:

Rashid Ali said...

yahoo...aku nak masuk PAS, zina pun halal pastu boleh masuk syurga. tapi aku nak pangkah BN.

Anonymous said...

Sebelum ni aku bercadang taknak gi mengundi sbb protes pada kepimpinan PAS negeri, tapi skrg ni drpd aku berdiam diri & membiar org PAS merosakkan masa depan anak cucu aku, baik aku undi BN.

Sayonara PAS... Dah byk sgt korg malukan kami yg menyokong sejak dulu ni.

Anonymous said...

INILAH MASA YANG PALING SESUAI UNTUK PAS MELAKSANAKAN HUKUM HUDUD....LAKSANAKAN HUKUM TERSEBUT BUAT SETIAUSAHA AGUNG PAS MUSTAFA ALI.....ALLAH TELAH MENELANJANG KAN PERLAKUAN PAS SATU PERSATU...DAN ALLAH MAHUKAN PAS LAKSANAKAN HUKUM TERSEBUT SABAGAI BUKTI KETULUSAN PAS MENEGAKKAN ISLAM......SILA REJAM MUSTAFA ALI JIKA DIA BENAR-BENAR BERZINA...SILA REJAM MUSTAFA ALI JIKA DIA BENAR-BENAR BERZINA....USAH BERDOLAK DALIH LAGI......SILA NIK AJIS JAWAB.

Anonymous said...

Menurut seorang sahabat yang berada dalam barisan pengurusan penerbitan akhbar Sinar Harian, matlamat penerbitan ini ialah untuk menyiarkan laporan secara adil buat Kerajaan dan juga Pembangkang.
Oleh itu boleh dikatakan hingga ke saat ini Sinar Harian boleh dikatakan memberikan laporan yang telus buat kedua-dua belah pihak, biarpun ada kalanya laporannya kelihatan memihak kepada Kerajaan.

Jika dulu dalam satu kaji selidik yang dijalankan oleh Sinar Harian On-Line hasilnya telah memeningkan kepala Najib apabila hasil kaji selidik yang dijalankan oleh Sinar langsung tidak memihak kepada Najib dan UMNO.. Lihat diSINI

Kali ini hasil kaji selidik yang dijalankan oleh Sinar Harian juga menerima maklumbalas yang sama.. dengan lain ayat apa saja yang cuba dibawa oleh UMNO/BN ditolak oleh majoriti rakyat..

Kaji selidik kali ini berkisar tentang Manifesto untuk pilihanraya.. Jumlah pembaca yang mengambil bahagian dalam kaji selidik ini hingga jam 4.00 petang tadi ialah 6822 orang pembaca.

Bagi soalan "Jika anda seorang pengundi, manifesto parti mana yang memikat perhatian anda".. 81% pembaca meletakkan Manifesto Pakatan Rakyat sebagai lebih menarik..


Bagi soalan yang kedua pula "Manifeso yang mana meyakinkan anda, hingga bakal mempengaruhi sokongan anda"..

6034 dari 7321 pembaca yang mengambil bahagian iaitu 82% memberikan jawapan Manifesto Pakatan Rakyat..


Soalan seterusnya pula mengenai penilaian rakyat berhubung tawaran Manifesto Barisan Nasional, 62% pembaca menyatakannya sebagai 'Tidak Menarik', 21% menyatakannya sebagai 'Sederhana'..




Walaupun ianya bukanlah mewakili seluruh pengundi dalam Malaysia, sikit sebanyak ianya membuktikan bahawa apa yang di bentangkan oleh Najib dalam Manifesto BN itu hanyalah syok sendiri..

Hmmm.. mungkin ada kebenarannya dakwaan seorang sahabat dari UMB yang mengatakan ramai cybertrooper dari UMB masih bersama UMNO tetapi tidak menyokong UMNO lagi...

Jika mereka masih menyokong sudah tentu lebih dari 10,000 cybertrooper tu mampu mengubah hasil kajiselidik oleh Sinar ini..

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...