PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, April 13, 2013

JANGAN LUPA MENGUNDI WAHAI MELAYU..!!!



Peringatan buat sekelian umat berbangsa Melayu, jangankan lah kamu lupa untuk mengundi dan memenangkan bangsa mu.

Bangsa kita Melayu yang sepatutnya mendapat keistimewaan dan keutamaan buat negara kita bernama Malaysia. Berjuanglah kamu memperjuangkan nasib bangsa mu, demi warisan dan amanat kesetiaan kepada raja dan negara kita.

Jangan lupa pula pada kerajaan sedia ada sekarang yang telah mencipta keharmonian, kesejahteraan, perpaduan dan keamanan untuk kita semua. Berpuloh tahun ia dikekalkan agar dapat kita bergembira dan kesenangan bersama.

Berterima kasihlah kepada mereka kerana kemajuan direka cipta khusus buat kita semua. Ya, memang betul tak semua manusia itu sempurna, tetapi kita belajar dari kesilapan masa lalu. Sekarang kerajaan BN telah berubah, Lebih baik daripada dulu..!!!

Kita serahkan segalanya supaya ianya menjadi lebih baik daripada sekarang, apabila Malaysia di pimpin oleh PM Datuk Seri Najib Tun Razak kesenangan sedikit demi sedikit telah dirasai oleh setiap pelusok rakyat Malaysia.

Kita sudah berada dilandasan yang betul sekarang, ia patut dikekalkan agar semua Tranformasi yang dilakukan oleh Kerajaan BN akan terlaksana sehingga semua matlamatnya tercapai.

Berikan UNDI anda pada pihak yang betul, jangan mengikut hati dan perasaan, tetapi gunakan akal sebaik-baiknya ketika memangkah undian anda.

Bangsa lain tahun ni kesemuanya akan mengundi untuk mengalahkan bangsa kita..!!!

Janganlah lupa mengundi wahai Melayu..!!!

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...