PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, March 22, 2013

BUKTI PR CUBA MERASUAH TUTUP KES VIDEO ANWAR DAN CHINA DOLL...!!!



Bukannya nak disaman Trio Datuk T, tetapi dicuba rasuah pula untuk menutup pembongkaran video cengkerama antara Ketua Pembangkang Anwar dan China Doll.

DSAI memang tak akan berani nak saman Trio Datuk T yang membongkarkan video tersebut untuk pengetahuan umum kerana tak tahan tingkah laku DSAI yang dirahsiakan selama ini.

Dengarkan penerangan Datuk Eskay, manusia yang telah memerangkap Anwar dengan tabiat atau hobinya selama ini...

KUALA LUMPUR 21 Mac - Ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah, salah seorang daripada 'Trio Datuk T' yang mendedahkan rakaman video seks dikaitkan dengan pemimpin pembangkang didakwa diekori dan dipujuk dengan sejumlah wang oleh pihak tertentu untuk mengubah pendirian berhubung pendedahan tersebut.

Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik mendakwa, Shazryl Eskay ditawarkan sejumlah wang tertentu sebagai ganjaran untuk menandatangani akuan bersumpah yang disediakan pihak terbabit.

Beliau yang juga salah seorang daripada 'Trio Datuk T' itu memberitahu, Shazryl Eskay diekori dan dipujuk individu tidak dikenali sejak lebih sebulan lalu.

"Saya telah diberitahu oleh Shazryl Eskay jika beliau bersetuju, pihak terbabit akan memberi ganjaran wang dengan jumlah yang ditentukan sendiri oleh beliau,'' katanya dalam sidang akhbar di Bangunan Ibu Pejabat Pihak Berkuasa Kemajuan Pekebun Kecil Perusahaan Getah (RISDA).

Shazryl Eskay ditawar wang Oleh HUSSAINI AMRAN pengarang@utusan.com.my

1 comment:

Unknown said...

live stream tv1,tv2,tv3,ntv7,tv8,tv9,alhijarah tv di > http://www.vecests.com/2013/01/online-tv-malaysia-radio-streaming.html

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...