PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, March 20, 2013

30 JAM SAJA LAGI BUKTIKAN ANWAR SEORANG GAY..!!!



Inilah dia yang kita tunggu dan nanti-nantikan, siapakah yang lebih "Gentlemen"..!!! Sandiwara sebeginilah menjadi bapak segala dugaan buat sitikus Politik DSAI.

Hanya 30 jam saja lagi.., masa yang cukup sesuai diberikan kepada Ketua Pembangkang untuk menarik balik samannya terhadap PAPAGOMO dan mengundurkan diri dari pentas politik.

Jika tidak kita nantikan saja pembongkaran yang amat menjijikan buat setiap mata melihatnya. Bak kata pepatah, sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ketanah jua.

Kita sebagai rakyat Malaysia yang bertanggungjawab seharusnya memilih individu yang bersih dari semua kegiatan sumbang yang memesong jauh dari landasan dan prinsip Agama Islam.

Jika terbukti benar gejala sumbang haram ini berlaku, kita sebagai rakyat mestilah celik tidak buta dan pekak terhadap perlakuan tersebut.

Ambil tahu dan persoalkan pada diri sendiri, adakah manusia sebegini nak kita lantik sebagai PM..?? Apa akan jadi..??

Apa pun DSAI tidak mempunyai masa panjang untuk membuat tindakan. Kesemuanya bukanlah berpunca dari UMNO mahupun BN, tetapi ianya dari diri kita sendiri.

Jika benar tidak melakukan perkara tersebut, mengapa perlu takut kali ini..??

Bonus terbaik kali ni adalah gambar ada warna dan bukanlah hitam putih..!!!

Bukan kah itu satu berita baik buat sekelian rakyat Malaysia...!!! Selanjutnya klik disini

1 comment:

Unknown said...

Salam Perjuangan..Mohon tuan pautkan blog saya di http://metromalaya.blogspot.com/Blog tuan telah saya pautkan,t.kasih..

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...