PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, August 15, 2012

PEMIMPIN DIBUANG PASAL GAMBAR NI..??


Tiba tiba ahli Parlimen Bacok Ust Nasarudin Mat Isa hentam dan sindir partinya sendiri. Buletin Utama semalam telah menyiarkan ulasan dari YB Bacok mengenai isu hudud dan beliau dengan jelas mengkritik dasar Pas yang bersekongkol dengan Dap dalam isu hudud. Beliau mahukan Pas keluar dari gabungan Pakatan Rakyat kerana dengan jelas Dap tak sokong Hudud katanya.

Diam diam tetapi berisi inilah watak Nasarudin Mat Isa berbanding dengan Hasan Jati yang terang dan agresif menyerang dan hentam Pas. Selama ini beliau mengambil sikap berdiam diri, tetapi hari ini watak ahli Parlimen Bacok ini terserlah dengan terang dan jelas beliau telah menyakiti hati ahli dan pemimpin Pas yang lain.

Dewan Pemuda Pas Kelantan menyelar Nasarudin agar menjelas pendirian beliau sama ada mahu bersama Pas atau sebaliknya dan menasihat Ustaz Nasa kerana tak layak berada dalam jemaah Pas lagi.

Sepatutnya bukan parti Pas yang kena keluar dari Pakatan Rakyat sebaliknya beliau yang patut keluar dari jemaah Pas sembur pemimpin PAS yang lain.

Menurut sumber tak rasmi beliau akan mengumumkan keluar parti dan akan menyertai Umno dalam masa terdekat.

2 comments:

Anonymous said...

nagi ustaz nasa, undi pas mungkin akan masuk surga, tetapi pendiriannya kini berubah apabila penganut agama pas bersetuju bahawa undi dap terutamannya undi karpal singh adalah wajib dam boleh masuk ke surga. ustaz nasa takut untuk menjawab dihadapan Allah apabila ditanya adakah kamu memperjuangkan agamaku dengan sebenar-benarnya dan jika benar kamu memperjuangkan agamaku kenapa kamu sanggup bersahabat dengan iblis dan bersekongkol dengan kafir harbi yang telah bersumpah dengan darahnya bahawa dia menentang penubuhan negara islam dan perlaksanaan hukum hudud sepertimana kamu katakan itulah perjuangan kamu. hanya father nicky yang akan berkata bahawa adalah harus bagiku untuk bersahabat dengan iblis kerana iblis ini mampu mengalahkan umno dan ustad dino berkata di malaysia tidak ada kafir harbi walaupun orang itu bersumpah dengan darahnya bahawa dia menentang hukum hudud dan penubuhan negara islam itu bukan kafir harbi dia pejunag islam bersama kami, dan tekadnya untuk melantik perdana menteri malaysia dari kalangan bukan melayu dan bukan islam adalah kesucian perjuangannya yang tulin tetapi penentang islam sebenarnya adalah umno ... aku nak dengar fatwa dari ulamak pas apakah hukumnya undi karpal singh yang jelas nyata menentang hudud dan negara islam ...

Unknown said...

ASSALAM, DUDUK BERSAMA PUN NAK KENA PECAT..ZALIM ZALIM

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...