PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, July 3, 2012

WARTAWAN DAP KENA HALAU...!!!

5 comments:

Anonymous said...

umno racist
MCA racist
MIC racist
BN BAPAK RACIST

memang dari kecik BN dah ajar rakyat semua agar jadi racist.

KELDAI PR said...

PKR ANWAR RAJA SEKS
PAS RAJA KHALWAT BINI ORANG
DAP KAKI BAHAM REZAB ORANG MELAYU

Anonymous said...

hehehehe kena kutuk sikit dah panggil orang racist. sebenarnya yang MOTHER OF RACIST adalah komrad2 balaci parti biaDAP. kerna mereka lah hubungan antara kaum dinegara ini tidak akan mencapai tahap yang dikehendaki. mereka lah manusia paling rasis di dunia ini.lihat apa dah jadi diPenang dan singapura.

Anonymous said...

malas nak ckp lebih2.. India pun nampak.. Ini MALAYSIA dan bukan CHINA ok.. dorang pun nampak ape yg berlaku dan sape yg wat kacau.. tp yg pelik tu.. MIC x amik kisah tp HamPAS yg lebih2 nak bersekongkol... bodoh sgt2 PAS tu.. Puuiii

Anonymous said...

Aku berbangga dengan kumpulan india diatas kerana mengutuk cina yang konon-konon rakyat malaysia tapi tak tahu berbahasa kebangsaaan...syabas!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...