PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, July 26, 2012

AKHBAR SUARA KEADILAN MEMANG BODOH..!!!


Kereta api selaju peluru atau Bullet Train yang kelajuannya mencecah 440km/h kat jepun pun takde cermin sisi. Bukankah kat platform dah ada cermin untuk lihat keadaan persekitaran di platform? Pembangkang-pembangkang...!!!

Teringat kata bekas pemimpin DAP di Buletin Utama tadi, pembangkang di Malaysia ini bukan melengkapkan peraturan demokrasi, check and balance tetapi berperanan membangkang segala yang dilakukan oleh kerajaan seolah-olah tiada langsung kebaikan.

Kita Tengok Bullet Train Negara Lain Ada SideMirro tak.??

"Sebagai Parti Pembangkang Mereka Juga akan Bantah dan Memburuk-burukkan Perkara Baik Yang Dilakukan Kerajaan, Kerana Perkara tu Akan Merugikan Mereka dan Buat Mereka Hilang Sokongan".

Akhbar MALAYSIAKINI milik pembangkang penuh tipu helah dan penipuan, akhbar SUARA KEADILAN pula bodoh tak pakai otak, wartawan mereka semuanya bengap..!!!

4 comments:

Anonymous said...

Cermin tengah juga perlu,

tengok kiri-kanan tengah kalu2 ada komuter yg nak potong..

Kat highway ada polis..speed trap.

Kat jalan nketapi takdak..

Anonymous said...

Akhbar bodoh hanya untuk bacaan PUAK PUAK BODOH SAHAJA

tukang telek said...

Pembangkang ni bukan reti sangat. Sudah lah nak mentadbir negara pun tak reti. Kereta api laju tu tak payah cermin sisi yop, tak sempat pun nak tengok belakang sedak sedak dah ada kat depan. Advanlah sikit minda tu, asyik pikir ke belakang ja.

org johor said...

Tak pernah aku jumpa orang BODOH macam ni siooollll.... Ko igt komuter tu nak buat reverse parking ke sampai nak ada side mirror smua?.. ehh...tolong la..cerdik sikit boleh tak?... penulis tu lepasan UPSR mana tu?...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...