PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Wednesday, July 25, 2012

KHALID DAN KRONI TETAP POLITIKKAN BENDA NI..!!!


Bukan oleh kerana air untuk bekalan rakyat Selangor tidak mencukupi tetapi kita bercakap mengenai air yang bersih dan dirawat untuk keperluan rakyat Selaangor. agak nya kroni Khalid ni dah biasa mandi terus kat kolam-kolam tadahan seperti tasik dan paya agaknya.

Kita bercakap tentang air tadahan yang telah dirawat dan cukuop bersih untuk dibekalkan kepada rakyat Selangor. Tak kan lah air yang berkeladak penuh dengan kekotoran dibekalkan dan siap bagi percuma kepada rakyat Selangor.

Bermakna MB Khalid bagi 20cm padu air percuma penuh dengan kekotoran dan berpenyakit untuk rakyat Selangor, dapat air percuma dan dapat sakit percuma sekali. Hebat tak MB Khalid dan Kroninya..??

Selangor didakwa sengaja halang Langat 2

KUALA LUMPUR 24 Julai - Kerajaan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor di bawah pimpinan Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim didesak agar berhenti main tarik tali dengan Kerajaan Pusat berhubung pembinaan Loji Rawatan Air Sungai Langat 2 (Langat 2).


Pengerusi Gerakan Prihatin Rakyat Selangor (GPRS), Datuk Sohaimi Shahadan (gambar) berkata, kerajaan negeri tahu projek Langat 2 amat diperlukan rakyat tetapi mereka bertindak menghalang pembinaannya hanya kerana ia merupakan projek di bawah kerajaan Barisan Nasional (BN).


"Mereka tahu krisis air yang sedang dihadapi penduduk negeri ini, namun mereka tetap berdegil dengan mengatakan Langat 2 tidak diperlukan.


"Tetapi jika Kerajaan Pusat menyerahkan projek pembangunan Langat 2 kepada pihak tersebut, pastinya mereka akan melaksanakannya demi memenangi hati rakyat Selangor," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

BACA SETERUSNYA KLIK DISINI

No comments:

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...