PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, June 23, 2012

ANWAR CARI PEREMPUAN LAGI..!!!



Anwar Ibrahim dipercayai berusaha mengesan wanita misteri yang dikaitkan dengan bukti baru bagi menyokong tuduhan beliau memiliki akaun luar biasa berjumlah RM3 bilion sejak mereka terputus hubungan beberapa tahun lalu.

Ahli perniagaan, Ummi Hafilda Ali berkata, Anwar mempunyai hubungan rapat dengan wanita terbabit dan banyak kisah di sebalik tabir berlaku antara mereka berdua.

Menurut beliau, wanita berkenaan hidup diselubungi kemewahan semasa masih rapat dengan Anwar, namun, beliau sentiasa dalam ketakutan selepas hubungan itu berakhir.

‘‘Saya difahamkan Anwar mahu menuntut semula semua harta yang telah diberikannya kepada wanita misteri itu. - UM

Bagi orang Pakatan PR yang sering tutup mata dan telinga tentang kes-kes Anwar, seharusnya mereka ini sedar siapakah pembohong negara yang sebenarnya.

Dalam kes kali ini yang dibongkarkan Ummi Hafilda ia melibatkan jumlah duit yang banyak sewaktu Anwar masih rapat dengan perempuan misteri tersebut. Persoalannya kenapakah Anwar memberi perempuan tersebut duit yang banyak..??

Kenapakah tidak disimpan duit itu dengan ahli keluarganya sendiri, ataupun Anwar memang ada skandal dengan perempuan misteri itu, ataupun memang sengaja merahsiakan perkara tersebut daripada keluarganya sendiri. Apakah muslihat Anwar sebenarnya..??

Persoalannya mengapakah Anwar bertindak demikian, adakah wang tersebut hasil duit haram..?? Dari manakah datangnya duit itu..??

Pendedahan terbaru oleh bekas Pengarah Siasatan Badan Pencegahan Rasuah (BPR), Datuk Abdul Razak Idris mengatakan bahawa Anwar sendiri meminta untuk membuat akuan bersumpah bagi menutup kes berkenaan.

Perkara ini telah membuktikan penyalahgunaan kuasa Ketua Pembangkang itu ketika menjadi Timbalan Perdana Menteri satu ketika dahulu. Siasatan secara mendalam perlu dilakukan dan tidak boleh mengharapkan kepada siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) semata-mata memandangkan ia melibatkan jumlah wang yang sangat besar.

Pendedahan terbaru ini memang amat mengejutkan semua rakyat Malaysia. Ia juga merupakan bukti akuan bersumpah menyatakan kes berkenaan telah selesai sebenarnya dibuat atas permintaan Anwar sendiri. 

Dicadangkan agar Suruhanjaya Siasatan Diraja ditubuhkan segera bagi menyiasat perkara ini, agar semua rakyat tahu dari mana datangnya wang RM3 bilion itu dan ke manakah duit itu disalurkan, kepada kroni atau siapa..???

Jika ia adalah duit rakyat yang salah digunakan Anwar sewaktu menjadi TPM dulu, Anwar diibaratkan perompak yang telah merompak kewangan negara. Lebih tepat lagi Anwar dah gelapkan duit rakyat Malaysia sewaktu berkuasa dulu.

3 comments:

Anonymous said...

Percayalah, Insya Allah manusia LIWAT,ZINA,BEDAL BINI ORANG,FITNAH TANPA BUKTI dan RASUAH , ALLAH tidak akan mengangkat jadi PM malaysia.

Anonymous said...

MAHFUZ TOLOL BEAN TAK MELALAK PUN !

Anonymous said...

LAAA I TAKUT LA DENGAN ANWARIBRAHIM..TAK SANGKA NOO..BOLEH BUAT KEJE-KEJE MACAM NI..WARAK NAMPAKNYA..FUHHHH

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...