PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Friday, June 22, 2012

INILAH SEBAB ORANG GELAR PAS PARTI AJARAN SESAT...!!!!



Sesungguhnya orang-orang yang kafir sesudah mereka beriman, kemudian mereka bertambah kufur lagi, tidak sekali-kali akan diterima taubat mereka, dan mereka itulah orang-orang yang sesat. (A-li'Imraan 3:90)

Jika matlamat PAS menghalalkan cara demi undi, gambar dibawah ni pun akan dihalalkan oleh puak PAS...




Jika sembahyang tengah jalanraya yang kotor pun sambil memakai kasut sewaktu berdemo tak dibantah oleh puak ulamak PAS, apatah lagi sembahyang seperti diatas.

Agama Islam dilacurkan puak PAS demi matlamat menuju PutraJaya..!!! Dulu dok kutuk PutraJaya, la ni nak menuju PutraJaya pula. apa punya lahabau puak PAS ni.

Otak depa semua dah dibontotkan oleh Ketua peliwat negara yang sekarang krisis Jambu lama Azmin mengarah jambu baru Anwar iaitu Rafizi pakar lembu dibuang jauh-jauh dari mendekati buah hatinya.

Pas sekarang dah bertuankan Anwar Peliwat bukanlah berpandukan Nik Aziz lagi, sebab beliau dah tua dan bertambah nyanyuk serta lambat berfikir..!!!

8 comments:

Anonymous said...

Kepentingan politik punya pasal...semua dah boleh belaka!!

hangkedee said...

Maha besar telah menterbalikkan kata kata mereka.mengkafirkan sesama Islam.

Anonymous said...

Jangan fitnah, takutlah siksaan api neraka

http://al-hajari.blogspot.com/2012/03/menyanggah-fitnah-baca-doa-dalam-tokong.html

Anonymous said...

Daripada Nu'man Bin Basyir r.a. berkata, aku mendengar Rasulullah s.a.w. bersabda, Sesungguhnya siksaan penghuni neraka yang paling ringan ialah seorang yang akan diletakkan di bawah telapak kakinya dua bara api neraka yang panasnya akan mendidihkan otak di kepalanya. ( HR Bukhari & Muslim )

Anonymous said...

Membangun bersama Islam

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Sekadar peringatan bagi yang terlupa."Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan."(Al-Maa'idah-Ayat 8)
Berhati-hati dalam 'posting' yang di paparkan kerana ianya kelak bakal dipersaksikan di padang mahsyar.

Anonymous said...

paleotak pas ni menghalalkan pluralisme, tp sibuk gelar orang kerajaan sekular..pluralisme lagi buruk mcm gambar yg kat tokong cina tu la..eeeiiii buruk..buruk... betul2 memburuk-burukkan imej islam je pas ni..tukar je la nama parti tu.

Anonymous said...

Semoga penyokong PAS sedar dan berani keluar dari parti ajaran sesat ni.. kalau tak.. maknanya mereka juga bersubahat menyebarkn ajaran gila tersebut.. sedarlah!!!

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...