PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, April 19, 2012

VIDEO MASASISWA ROBOT DIHALAU DARI DATARAN MERDEKA..!!!



Pendek kata, padan muka lu orang...!!! Bodoh tak tentu arah, buat amal ibadat dan ulangkaji pelajaran kat rumah kan lagi baik. Mahasiswa bodoh robot ni tak sedar dipergunakan Anwar yang kuat seks tu...!!!

16 comments:

Anonymous said...

Budak2 bebal ni memang sedar diaorang diperalatkan oleh anwar... Ni nak cari glamour lebih ler tu... Belajar pun guarantee fail, jadi kutu demo lar akhirnya... Kalu Ada harapan anwar jadi PM, sekurang2nya jadi PA kepada PM, ataupun drebar PM pun jadi lar...

suemohamed said...

wat a shame....being a student(s),all of them should show a gd example tht represents themselves n their schools or universities.......rosak kaum bila kaum sndri yg mrosak kan nyer......

Anonymous said...

kesian safwan anang,merintih mendayu-dayu minta sokongan dari NGO dan rakan-rakan politik supaya turun bersama berhimpun di dataran merdeka untuk menyatakan sokongan..........aku nak pesan kepada Safwan yang bangang lagi biol.....apa, hang ingat apa yang hang buat ni orang / rakyat sokong kah? perjuangan kamu adalah perjuangan sia-sia,lebih baik kamu berjuang untuk mendapatkan CGPA yang baik supaya pinjaman PTPTN itu ditukar kepada Biasiswa. Yang itu barulah ramai yang akan menyokong. Ini tidak dok demo melawan kerajaan ni apa kejadahnya. Dasar malaun....

Anonymous said...

Ini baru betul cara nak ajar budak-budak biul mahasiswa ni. Sebab bodoh macam binatang kena halau pun macam binatang jugak la. Dengan haramjadah ni kita tak bolih kasi muka kononnya nak buat styal macam di Thailand la. Penyokong baju merah. Buat malu negara kita ja kat pelancong asing. Kalau pihak berkuasa tak boleh nak bertindak, kami rakyat Malaysia yang cintakan keamanan akan bertindak. Syabas saya sokong tindakan menghalau mahasiswa haprak macam ni.

Anonymous said...

Jom pakat pakat pergi bawa telur busuk 500 biji...kasi busuk sama ini bodoh punya Mahasewel Mangkok Kunyit Anuwar...

Kebodohan sehingga menjilat jari....

budak2 demo yg sewel said...

kekekeke..
budak2 bodo..demola kat rumah masing2..xle kene halau..
kalo kene pon mak bapak je yg halau..huhuhu

Anonymous said...

Daripada awal kerja budak-budak ni tak masuk akal. Mungkin yuran pengajian dapat dihapuskan tapi makan, pakai, tempat tinggal, alatan pengajian dll selama belajar 4-5 tahun siapa nak tanggung? Kerajaan tak kan mampu bagi biasiswa penuh untuk setiap orang yang belajar di universiti kalau cukai tak dinaikkan dan subsidi petrol dan bahan konsumer lain tak dipotong. Di Norway pendidikan tinggi adalah percuma, tetapi pelajar-pelajar universiti di situ tetap perlu berkerja separuh masa untuk perbelanjaan harian dan cukai ke atas rakyat tinggi utk tampung kos pengajian tinggi.

Anonymous said...

hahaha..baru depa tau kena terajang!!! aku rasa lagi sakit hati bila tengok depa kurang ajar dengan orang yang lebih tua termasuk DBKL yang bertugas!! anak sapa la depa ni..lahir tahun anjing kot!

Anonymous said...

tidur la lg disitu, moga mlm2 kalian akan didatangi mereka ini..aku suka sgt tgk pelajar malas yg nak lari dr hutang ptptn ni...moga anjing dan ular pula akan datang melawat lps ni...marah kat polis bl xditolong, nak tolong pun buat apa sbb korang tdo kat situ pun dah salah patutnya polis tu halau korang yg bodoh tu dr awal lg..lg pun dah lupa ke si adam adli dan safwan anang apa yg diaorg kata kat polis waktu kat upsi, nape dlm keadaan susah mcm tu baru nak cari polis...usah layan la diaorang ni wahai abg2 polis, klu diaorg kena hentak pun biarkan aja...baru padan dgn muka diaorang...

Anonymous said...

Syabas kepada pemuda pemuda yang berani menghalau mahasiswa yang menjadi kaldai PKR dan baghal anu war al juburi...

Kalau pihak polis dan DBKL dah tak ada undang-undang untuk dikuatkuasakan keatas mereka yang bertindak sesuka hati, patut sangatlah ada rakyat Malaysia yang berani untuk bertindak bagi memastikan keamanan tidak disalah ertikan oleh segelintir manusia yang telah diliwat akal pemikiran mereka oleh anu war al juburi!

Kumpulan sebegini amat diperlukan untuk mengajar mereka yang tak reti bahasa ..

Pihak polis dan DBKL jangan campuran urusan yang berlaku selepas mereka itu enggan menerima arahan dan nasihat .. biar mereka tanggung akibat kedegilan mereka ..
orang degil mesti diajar oleh orang degil juga !!!

Anonymous said...

Puak2 umngok yg sokong ptptpu ni sume golongan blajar xabis...ada ati nk ckp psl ptptpu

Anonymous said...

Mane pencacai2 umngok atas ni pg bila blogger bangang ni letak pic condom? Kelu lidah sebab baru tau diri itu bangang?

Anonymous said...

budak budak belagak pandai ni memang tahu mengata mahasiswa je lebih. dorang tu haram jadi anjing UMNO nyalak sana sini tak fikir pulak kan..hahaha..soal condom tu memang habis bangang yang admin ni boleh buat kot..bodoh!

Anonymous said...

dasyat arr cara anjing menyalak tu...bgs la kan ada anjing2 cmnie...selamat la geng2 najib sebab anjing2 dia je y menyalak...hahahahh

Anonymous said...

Ehh.... Anak kau ada dalam video tue... Yg gemok macam babi tue... Mesti anak umno lahir tahun babi kan...? Dah la binatang haram kot2 anak haram yang xde adap nk halau org... Macam adap songlap duit rakyat!

Anonymous said...

Cuba anda bayang kan seorang yang bijak pandai pun boleh terpengaruh ini kan pula saya yang x berapa nak pandai ni. Sesama bangsa pulak 2.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...