PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Thursday, April 26, 2012

HUKUMNYA HARAM SOKONG MANGKUK AYUN NI...!!!


Presiden Pertubuhan Muafakat Sejahtera Masyarakat Malaysia (Muafakat), Ismail Mina Ahmad berkata, adalah haram bagi umat Islam menyokong Datuk S.Ambiga kerana Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bebas dan Adil (Bersih) itu merupakan pejuang tegar kepada amalan seks songsang di negara ini.

Sehubungan itu, beliau yang juga tokoh agama berkata, umat Islam yang terlibat dalam perhimpunan Bersih wajib malu kerana dikepalai oleh pejuang yang menyokong perkara bercanggah dengan agama.




“Sewajarnya umat Islam menjauhi pemimpin seperti ini dan membuat pilihan lebih tepat dengan memilih ketua yang selayaknya dan melakukan perhimpunan di lokasi tertutup dalam menuntut sesuatu perkara,’’ katanya di sini, hari ini.

Beliau mengulas kenyataan bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa berdasarkan fatwa ulama tersohor dunia, Sheikh Dr. Yusuf Al-Qardhawi berhubung amalan LGBT iaitu umat Islam dilarang makan dan minum bersama dengan pengamal serta penyokong seks songsang, apatah lagi, jika berada di belakang individu yang cukup dikenali sebagai penyokong kuat amalan tersebut.
 - UM

Persoalannya disini bagaimana pendapat ahli ulamak PAS tak sama dengan apa yang telah diterangkan dengan cukup terang dan jelas begitu sekali. Lebih-lebih lagi manusia dibawah ni...!!!



Rakyat Malaysia yang dah tahu mereka dipermainkan telah pun menghindari diri mereka dengan manusia bergelar ulamak politik diatas ni.

Penyokong yang taksub dengan sutradara politik ni seakan lupa diri dan tidak akan sedar mereka dipermainkan, tetapi jelas sekali semasa perhimpunan itu diadakan dahulu ulamak politik ni menghilangkan diri keluar negara tidak mahu terlibat kerana ulamak politik ni pasti tahu apa hukumnya dalam Islam.

Membiarkan sikuda dan si lembu belaannya bermaharajalela diatas jalanraya, sehinggakan ramai rakyat Malaysia tak dapat nak bekerja dan kebanyakkan operasi perniagaan tergendala di tempat yang terlibat dengan perarakkan seperti ingin merusuh bandaraya Kuala Lumpur. Melumpuhkan segala-galanya, yang pasti ada adalah adegan ini...

Sembahyang ditengah jalanraya...



Kadang-kadang sembahyang tak kira mana arah...



Drama dan babak cemas seperti adegan dibawah ni...




Adegan tak siuman seperti dibawah ni...


Dan adegan yang paling penting sekali....Makan FREE...ataupun PERCUMA...!!!





Kesemuanya adalah kerana pemimpin kuat seks ni...




Anuwar kutuk tak sedar diri tu selalu berpesan pada sekutunya...


4 comments:

Adi Kencana said...

Ambiga dan Bersih dari awal lagi dah x ikhlas!!

BUKTI JELAS AMBIGA & BERSIH SENGAJA NAK CETUSKAN KEKACAUAN! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Pewaris Wasiat said...

Sah laaa Nik Aziz Ulamak Suk yang MENYESAT kan Umat Islam Melayu di Malaysia...!!!

Anonymous said...

Pok Nik ngan Ayoh Pin dah hampir sama taraf. Tapi Ayah Pin tinggi sikit je sebab dah difatwakan SESAT. Kalau Pok Nik boleh up kan sikit lagi ranking pasti bertambah ramai pengikut sesatnya....

tukang telek said...

Saya sangka Tuan Guru Nik Aziz tu Pemimpin besar PAS, rupa nya ada lagi pemimpin lagi besar dari Tuan Guru Nik Aziz. Tak tinggi mana lah ilmu Tuan Guru, tinggi lagi ilmu Tuan Guru Ambiga sehingga Tuan Guru Nik Aziz jadi pengikut Maha Tuan Guru Ambiga.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...