PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Saturday, March 24, 2012

PAKATAN PR TEGUR DYMM SULTAN SELANGOR..!!!


Jikalau KBC cakap pakatan PR ni bodoh, dah tentu sekutu bebal dia orang ni mengamuk sakan nanti. Mana tak nya, pakatan bodoh nak marah dan cuba menegur kat gambar Sultan diatas.

Itu yang KBC cakap pakatan dia orang ni bebal, bodoh tak bertempat. Dia orang ni sedar tak yang bergambar dengan Sultan ni adalah orang asing..?? Jadi tak hairanlah cara mereka berpakaian sewaktu menghadiri majlis..!!!

Yang menjadi peliknya adalah pakatan PR kerana bodoh lebih daripada lembu, tak berfikir dan pakai otak. Oleh kerana otak dah berserabut diperbodohkan pemimpin parti mereka..!!!

Tak da salahnya gambar diatas diambil bersama Sultan kerana ianya adalah hanya untuk kenangan mereka ketika berada di negara orang. Bukannya gambar Sultan tengah berpeluk-peluk dengan mereka ketika gambar tersebut diambil. (pegang pun tidak)

Cuba baca teguran bodoh dibuat pakatan PR yang berotak keldai..!!!


"DYMM Sultan, saya kira Tuanku tidak wajar berposing dengan wanita sexy yang mendedahkan sebahagian daripada payudaranya seperti yang terpapar dalam gambar di atas. Saya kurang pasti samada Mufti Selangor telah memberi teguran terhadap perbuatan Tuanku yang saya kira kurang manis itu. Justeru sebagai rakyat yang kasihkan Tuanku, saya dengan rendah diri memberi teguran kepada Tuanku, diharap dilain masa elakkanlah berposing dalam keadaan yang bolih mencemarkan kedaulatan Tuanku sendiri.

Sesungguhnya, Tuanku dan kesemua Raja-Raja dan Sultan-Sultan Melayu telah diwartakan sebagai Ketua Agama Islam Negeri sepatutnya menunjukkan tingkah laku yang dapat dijadikan contoh tauladan untuk seluruh rakyat."
- Pakatan Perosak Rakyat

Bermakna kita tidak boleh mengambil gambar dengan orang luar negara yang dah biasa dengan adat resam mereka berpakaian, dan mereka semestinya memakai purdah seperti gambar di bawah barulah boleh ambil gambar bersama.



Begitu lah maksud Pakatan PR yang bodoh dan bebal..??

Gambar kat bawah ni Pakatan PR tak nak tegur ke..??




2 comments:

Anonymous said...

Bergambar dengan perempuan minah saleh seksi tak boleh beb, tok guru marah...

TPAI, kalau bergambar macam kat bawah ni, tok guru kata boleh sajeee.....

http://adf.ly/6af67

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Kalau nak defend biar cara pandai.
Apa salah gambar tu.
Tak apa, di kiri, anak sultan , mat salleh tu suami dia, di kanan , bekas isteri sultan.
Jangan buat isu benda remeh.

ANTI REMEH

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...