PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, February 26, 2012

USTAZ PKR SUKA BINI ORANG...!!!



Inilah wajah wanita ditangkap khalwat di Hotel Swiss Garden dengan ustaz Pakatan PKR, seorang pemimpin Parti Keadilan Rakyat yang senantiasa menyanjung kemungkaran dan pembohongan.

Seorang wanita dipercayai berstatus isteri orang bernama Zatiwani yang berkerja sebagai juruteknik di Kolej Komuniti Rompin Pahang.

Zatiwani juga merupakan isteri kepada seorang lelaki bernama Fazli Pungut, beliau ditangkap di sebuah hotel di Kuantan, Pahang, awal pagi Sabtu.

Dilaporkan bahawa pemimpin PKR yang bernama Badrul Amin Bahrum, telah ditangkap khalwat oleh Jabatan Agama Islam Pahang di Swiss Garden Pahang.


ustaz "SPIN" pakatan PR
Perkara ini telah disahkan oleh Timbalan Pengarah Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip), Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz yang menjelaskan bahawa sekumpulan pegawai penguatkuasa Jaip tiba di hotel berkenaan kira-kira pukul 3.10 pagi sebaik menerima panggilan telefon daripada suami wanita berkenaan.

Kita baca ustaz "SPIN" ni menghantar mesej kepada pemimpin lain dalam Pakatan PKR menafikan tuduhan tersebut....

Berikut SMS yang dihantar oleh Badrol Amin kepada beberapa ahli PKR :

"Kes isteri orang lari dari suami dtg ke hotel di Kuantan tmpt retreat. Suami dtg dgn gangster tuduh ana bawak lari n sorok. Kes setel 'family problem'. Mak pompuan datang. Mmg dorang nak cerai. Isteri dh selalu nak lari. Ana nasihat pulang semula"

Dah kena tangkap dan telah disahkan pun masih nak menipu ustaz "SPIN" pakatan PR ni. Nak membohong tak sudah, pernah menggelarkan Penasihat parti Anwar Ibrahim sebagai Imam Mahdi dan akhirnya dapat dianugerahkan jawatan penting dalam parti itu di peringkat negeri Selangor.


Dasar gila bini orang dan gila kuasa betul ustaz "SPIN" ni...!!!

17 comments:

Anonymous said...

ma'af kalau komen saya menganggu mana-mana pihak ..

saya tidak memihak mana2 pihak atau berminat dalam bab politik . tapi saya harap jangannlah kita tuduh melulu dan mengaibkan mana2 pihak kalau belum tentu akan kesalahannya. tuduhan ini amat berat .. memandangkan ia berkeluarga dan mempunyai anak .. kesian keluarganya, terutama anak2nya ..

biarkan dibicarakan dulu .. kalau ia bersalah biarlah Allah saja yang menghukumnya .. bukan kita .. baik sgt ke kita ? kita ni suci sgt ke dari dosa ?

kes2 begini, kadangkala adalah satu perangkap utk memalukan seseorang .. jadi kita tidak tahu .. jgnlah kita mengutuk .. hanya kita doakan " Ya Allah jauhilah dari ku dan keturunan ku " ...

Sahabat-Gunung said...

Tak sempat nak bicara, Nik Aziz akan maafkan Badrul Amin nie ....

Anonymous said...

elok gak hang tulis mcm mcm pasal kes ini sbb uz. badrol amin pun kata dia akan ambil tindakan pd sesiapa yg buat fitnah...so hang tulis dam mainkan fitnah ini...mana tau hang akan disaman....so get ready

Anonymous said...

Macam tu lah perngai pengikut pakatan rosakni...bila terkini dengan pemimpin depa dan ada buktimulalah macam baik jangan mengutuk ajak berdoa ...he he inibila dah habis MODAL naj jawap terus LIKE GOOD...pee rah kalau tak mendoaka orang pecah perut la...BODOH PKR.

Pak Din Pencen

ah-lipas said...

hehe..penyokong PKR (pakatan haramjadah) tentu melatah2 la jdnye..hehe..Ini la yg dikatakan KEADILAN Tuhan..kalau selama ni PAS memperjuangkan Islam KONONNYA..tp ini la yg berlaku sebenarnya sebenarnya PAS menggunakan Islam untuk kepentingan diri (politik) semata2..

Kalau PAS menuduh org lain (UMNO) penuh dgn kemaksiatan tp inilah yg berlaku pada PAS (PAKATAN HARAMJADAH)

Kalau PAS memohon petunjuk & kebenaran sebenarnya inilah PETUNJUK & KEBENARAN yg Allah tunjukkan kepada kita...

Oleh itu jangan la TAKSUB sgt..sedar2 la wahai pencacai2 PAS PKR DAP...jgn pernunakan Islam untuk kepentingan sendiri (politik)..fikir2kan la

Anonymous said...

Barang 'free' datang jam 2 pagi kat bilik ni, bro...!!

Sahabat-Gunung said...

nak saman, saman ajerlah..... nak buat apa kau nak mengarut...atau nak mengancam..... jangan jadi orang takde telorlah, nak ugut, nak ancam pakai Anonymous...

jadilah jantan sikit....

Putra Melayu said...

Orang PAKATAN mana ade telor bro... Sbb tu asyik salahkan orang jer..

Anonymous said...

YANG LAWAK TU DAH KENA CEKUP TANGKAP BASAH BOLEh PULAK BAGI NASIHAT

Anonymous said...

Ostat tu bagi kuliah mandi junub kot

Anonymous said...

..ustaq tu sedang beri tazkirah kepada perempuan tu bila ditangkap..kesian ustaq ni yg baru kahwin dengan Muslimah lyring isserdPKR. Ini mesti kerja jahat UMNO Pahang dan Tok Nan....heheheh

Anonymous said...

Salam,
Inilah kesan dan akibat bila PAS sejak berpuluh tahun dahulu cpt memfitnah dan mengaibkan org lain tanpa usul periksa. Akhirnya ia jd BARAH dlm masyarakat.

Tapi mengapa si pencacai yang berpura2 tidak menyebelahi sesiapa di atas tu memilih2 dalam bab aib2 ini hanya apa bila kena pada PEMBANGKANG?

kalaulah kena pd org lain spt UMNO, mengapa hukum Allah untuk mengadili kes telah awal2 ditolak?

Oleh itu jgn berpura2, apa yg disemai itulah yg di tuai.

Kalau Masyarakat Malaysia ini yg otak banyak mendengar kata2 pembangkang di asuh dgn kebaikan, Insya Allah penyakit2 fitnah seperti ini tidak berlaku.

Ustaz yg dikatakan ditangkap itupun sendiri telah mengaibkan Islam dgn ucapan2 buruknya..

Mungkin ini adalah kaffarah Allah buatnya.

Allah akan jd aib kamu bila menjaga aib org lain.. Yakinlah.. Allah Itu Maha Berkuasa..tau..bukan UMNO-itulah rosaknya Aqidah org2 PR-kuasa Allah diletak entah di mana..semua konon UMNO lah yg buat? kuat sgtkah UMNO berbanding Tuhan? tp tanpa izin Allah adakah ia berlaku? UMNO hya makhluk Tuhan yg sgt lemah..kalau Allah tak izin takkan berlaku apa2..

Allah mengaibkan dan menutup aib bg sesiapa yang DIA mahu..fikir2kanlah!

Anonymous said...

Alasan dia dah setahun kenal perempuan tu, bini dia pun kenal. Datang nak jumpa dia bawak anak sekali lepas tu laki perempuan tu pulak datang dengan samseng belasah dia. Dia kononnya dikurung selama 29 minit sehingga JAIP sampai.

Kalau betul mana laporan polis sebab dah berlaku perbuatan jenayah berat ke atas dia? Pertama dipukul, kedua dikurung.

Siapa yang boleh kurung dia sampai 20 minit sebab ni bilik hotel mana boleh orang kunci dari luar? Masa 20 minit tu kenapa dia tak telefon polis atau member-member dia dalam PKR? Bila dah kena serbu dengan JAIS baru bagi SMS ke PKR buat alasan nak lepas tengkok.

Lepas tu buat stail Imam Mahadi dia menipu bila dah keluar berita penangkapan di media perdana, tambah pulak nak saman orang kalau keluar kenyataan dia berkhalwat.

Anonymous said...

24hb appointment,25hb jumpa kat hotel dan tertangkap.26hb jatuh hukum UMNO salah??

zopinion said...

Ni semua Allah nak tunjukkan....

Ni lagi satu...
http://wubra.blogspot.com/2012/02/pemimpin-pas-di-ludah-di-pijak-tapi.html

Bro KL BOYZ, kalau sudi harap boleh link kan saya di blog tuan...

Tq
wubra.blogspot.com

Anonymous said...

Salah seorang pemimpin PR yang bukan hendak membantu rakyat tetapi asik berfoya foya dengan kekayaan hasil penipuan menjadi wakil rakyat dan berselindung di sebalik wajah warak. Kepada yang menyokong pemimpin sebegini berfikirlah dan gunakan akal yang dikurnaikan Allah. Carilah pemimpin yang dapat membantu kearah keserjahtraan dunia dan akirat.

Anonymous said...

menuduh orang berzina mesti membawa 4 saksi yang dipercayai.melihat persetubuhan memasukkan kelamin lelaki masuk dalam kelamin wanita.dll.

p/s jangan ikut sedap mulut...insaflah membuka aib seseorang juga satu kesalahan.

beringat2 lah dalam melakukan sesuatu perkara agar ia tidak terjadi kepada diri sendiri.

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...