PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, February 21, 2012

ANWAR MEMANG HARAM JADAH, PUTAR ALAM..!!!



Malas nak komen banyak-banyak pasal Anwar si ketua pembangkang ni. Memang trend dia lagu ni, dia yang sedap makan buat salah tetapi orang lain juga yang dijadikan penyebabnya.

Kaki kencing dan kuat "spin" punya manusia..!!!

7 comments:

Anonymous said...

Cantiknya bahasa yang diguna. Kenapa penyokong2 umno ni suka menggunakan maki hamun, bahasa kesat & juga mencarut? Apa agaknya punyanya jadi camni? Ni memang budaya umno ke? malu kalau budak-budak baca.

Apa yang dimarahkan sangat dengan anwar ibrahim tu?

Anonymous said...

Anon February 21, 2012 2:38 PM

agaknya engko tak pernah dengar ceramah pas, pkr dan DAPig kut..sbb itu ko ckp mcm tu..kalau ko nak tau maki hamun ni kerja pas, dap dan pkr..

memang buta hati engko ni...katak dibawah tempurung..

Anonymous said...

laaa...bukan TGNA ka kata boleh mencarut sebab tuhan pun mencarut....tu la ni kalau duk biasa mencarut kt orang diaorg kata okay....tp bila org mencarut kat diaorg pulak mula la kepanasan...nk cakap pasal budaya la konon....cheh...hipokrit...

Anonymous said...

benar tetap benar... bathil tetap bathil... ALLAH tidak mencarut... nik aziz shj yang kate begitu.. takde sape2 pun pemimpin yg lain perbetulkan nik aziz... harap adelah pemimpin Pas yg betulkan nik aziz... kesian kat dia.. asyik keluarkan kenyataan yang tidak betul... MAHA SUCI ALLAH...

Anonymous said...

Alahai..nak ckp bab mencarut ni, nak terkentut aku baca komen si bahlol tu, walau mencarut or maki yg diguna, sekurang2nya, bukan para pemimpin umno or barisan nasional yg bercakap, setakat pro umno punya org yg cakap apala sangat, tapi kalau dah pemimpin2 tertinggi dalam parti islam yg mencarut,memfitnah,memaki dan bercakap kata kesat, apa pula tu..ada akal guna la..siau gading la..

Adi Kencana said...

Jgn terlepas isi krn terlalu tumpu pd penyampaian!!

PUTERI SPIN GELARAN TERKINI NURUL IZZAH. Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

AntaraPos said...

Perbuatan Rosakkan Agama, Akidah Umat Islam Semakin Dahsyat - Harussani | http://antarapos.com/v1/index.php?q9nan56SpKPkoObnaNGXpVvZn7WlcpZo | http://antarapos.com/v1

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...