PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, January 10, 2012

RAMAI DAH TINGGALKAN ANWAR, CUMA LEMBU BODOH SAJA YANG TINGGAL..!!!



Perhimpunan 901 Anwar Ibrahim kali ini jelas kurang mendapat sambutan disebabkan rakyat kebanyakkannya tidak mahu bersekongkol dengan aktiviti Liwat Anwar Ibrahim.

Apa yang jelas rakyat kini sudah bijak menilai apa yang baik dan buruk. Perlu bagi seseorang pemimpin bebas daripada aktiviti tidak bermaruah....!!!

Lantas penipuan oleh Anwar Ibrahim tidak berjaya memikat hati rakyat jelata dan dianggap membuang masa saja dan hanya yang bodoh sahaja akan terpedaya.

Kebanyakkannya telah diimport dari luar Kuala Lumpur untuk membuat kecoh, menurut sumber hampir 10 bas di import dari luar bandar. Rakyat sekitar Kuala Lumpur tak terlibat kerana kebanyakkannya sibuk dengan pekerjaan dan urusan masing-masing.

Jelas disini menunjukkan yang hadir kebanyakkannya pengganggur belaan dan penyokong taksub yang telah disogok dengan wang ringgit..!!!

5 comments:

Kabus Ibra said...

Aku pun hadir juga. Tapi aku bukan ahli PKR, tapi ahli PAS seumur hidup, tapi aku bukan pula penjilat Nik Aziz kerana sikap aku sama seperti Dr Hassan Ali ..

Aku pergi saja nak tengok perangai berok AMK dan baghal yang menjadi pengikut Al Alamah Sahibus Samaah As Sheikh Dato Seri Sivaji Anu War Berahi Al Juburi ...

Gelak aku tengok bebudak yg pakai baju bertulis Komando AMK Malaysia, mcm tak cukup makan jer, sian bebudak kampung yang tak belajar tinggi tu diperkudakan oleh beberapa individu yg cuba mencari sekupang dua antara kepala mereka ialah si Khalid kepala botak tu ...

Yang hadir pun sekitar 3000 orang jer, itu pun termasuk mereka yang atas pagar, yang datang semata mata nak tengok sendiri apa yang sedang berlaku ..

Bila berita anu war dibebas dan dilepaskan dari tuduhan, sambutan tidaklah semeriah mana pun, yang jelas ramai yg tertanya tanya akan kesahihan maklumat itu, mereka sendiri tak percaya si penjubor boleh bebas dan lepas, seolah olah mereka sendiri mahu anu war al juburi disumbatkan dalam penjara ..

Kalau ada yang gembira pun, hanyalah mereka2 yang sedang memegang jawatan sama ada sebagai YB atau machai machai yang bertugas dengan ajensi kerajan PR... macam si Puspha yang dah jadi ahli majlis.

Geng lama reformasi 1998 mmg ramai yang tak ada kecuali mereka yang sedang menerima habuan. Yang ramai budak budak muda, kebanyakan yang nampak selekeh dan kelihatan juga budak budak lelaki lembut atau PLU (people like us -Orang macam kita} yg mungkin berhajat untuk menjadi anak ikan al juburi ...

Yang jelas .. semuanya berlaku tanpa di duga sama ada oleh saya bahkan oleh al juburi dan penyokongnya ....pembebasan ini merupakan satu malapetaka kepada semua tak terkecuali pembangkang sendiri !!!

Anonymous said...

Pengasas dan orang bijakpandai semua dah cabut tinggalkan PKR..yg tinggal hanya lembu lembu yg dicucuk idung !

Anonymous said...

Memang y tinggai hanya lembu bodoh bro. Yang cerdik dan sedaq awai semua dah blah. Kerana depa sedaq kalau terus menjadi penjilat Anuwar, mereka akan dibogelkan. Video membuktikan anuwar memang hebat. Habes bogel muslimat (aku xpasti nak layak ke x title muslimat) PAS y terus menjadi penjilat dia.Bila mereka bertindak begitu, gugur semua cakap2 kononnya mereka lebih muslimah dari wanita lain. Semoga ALLAh selamatkan Islam di bumi kita ini

Anonymous said...

ye ke 3000, tak sampai kot...janganlah nak tipu bro.. saya lihat macam 300 aje...

mohd sah said...

Yang tinggal memang lembu yang tunggu kena suap seringgit dua oleh PKR,tak de keje esok2 boleh jadi balaci anwar dan anak ikan anwar

There was an error in this gadget

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...