PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Sunday, January 1, 2012

INILAH PEMBOHONGAN TERBARU ANWAR...!!!



Baru lah tepat kena kat muka Anwar apabila pembohongannya dibongkarkan pula oleh Raja Petra blogger belaan Anwar dahulu yang selalu membidas Kerajaan Pusat dengan pelbagai agenda termasuk Kes Pembunuhan Altantuya. 

KISAH SEBENAR KLIK DISINI

Jika dahulu Raja Petra kuat menyokong Ketua Umum Parti keadilan tetapi kali ni beliau mendedahkan pula pembohongan yang telah dibuat Anwar masa kini.Apa yang membuatkan Raja Petra membuat kenyataan sedemikian..???

Kesian Ketua Umum Keadilan, Anwar, kerana lepas satu-satu bala menunggu. Inilah akibat agaknya kerana memecah belahkan masyarakat di negara Malaysia, malah memburuk-burukkan lagi nama Malaysia di mata dunia.

Lepas ni Anwar dan kuncu-kuncunya nak buat huru-hara kat depan Dewan Mahkamah pula, apabila keputusan Anwar akan dibacakan pada hari keputusannya nanti dengan Kempen Bebaskan Anwar 901.

Raja Petra Kamarudin sifatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim bukan lagi satu pilihan kepada rakyat Malaysia kerana Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat itu bukan sahaja mempunyai isu moral tetapi juga tidak mampu menjadi penasihat ekonomi negeri Selangor, apatah lagi untuk mentadbir negara.

Raja Petra mendedahkan Anwar berbohong apabila menyatakan tidak mengenali Datuk Eskay Shazryl Abdullah sedangkan tiga tahun lalu ketua pembangkang itu pernah menghubunginya untuk membantu membersihkan nama Eskay.



Menurut Raja Petra hanya PKR yang memerlukan Anwar sedangkan DAP dan Pas tidak akan mengharapkan pemimpin itu lagi sekiranya pakatan pembangkang gagal membentuk kerajaan pada pilihan raya umum akan datang.

Soalnya, jika anda nak jadi gay, teruskanlah. Anda tak boleh jadi pemimpin dan gay sekali gus. Di Australia, anda boleh. Di Malaysia, anda kena pilihlah. Kalau nak jadi Perdana Menteri dan gay sekali gus, sudah tentu di Malaysia tak boleh..!!!
SUMBER

Ikuti wawancara bersama Raja Petra Kamarudin

1 comment:

AntaraPos said...

*VIDEO* Detik Cemas Perhimpunan Mahasiswa 1 Januari 2012 Di UPSI | http://www.youtube.com/watch?v=mvwn1TVX8m8 | http://www.antarapos.com

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...