PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, January 31, 2012

ANWAR TELAH PUN NAZAK...PEMIKIRAN..!!!


Pemikiran Anwar hampir cacat dan sememangnya boleh berkroni dengan Karpal yang cacat anggota tubuh badan. Anwar dah ketandusan isu, dah takda isu lain menyokong pula keselamatan untuk Israel berbanding rakyat Palestin.

Adakah Anwar sedar berapa banyak penduduk Palestin telah terkorban dengan tindakan kejam rejim zionis. Seorang "putar alam" seperti Anwar akan terus berbohong sedangkan segala butiran temuramahnya ada direkodkan.

Hanya memalukan Malaysia dimata dunia saja setelah membuat kenyataan menyokong semua tindakan bagi menjaga keselamatan Israel. Pemikiran Anwar telah cacat membentangkan isu ini, oleh kerana banyak sangat berkawan dengan Karpal orang cacat anggota tubuh badan.

Mampukah orang sebegini diangkat sebagai pemimpin negara, sedangkan dirinya sendiri pun memerlukan bantuan orang lain untuk menyelesaikan masalah dirinya. Kita harap pintu taubat masih terbuka buat Anwar yang terdesak melemparkan pelbagai isu memperjuangkan dirinya.

Persoalannya, dimanakah suara Nik Aziz sebagai ulama tersohor.?? Dimanakah letaknya Hadi Awang memperjuangkan negara Islam..??

Anwar dah takda modal nak mengutarakan isu, hanya sekadar nak mempromosikan dirinya agar disenangi negara barat sebagai persediaan mengambil hati mereka jika Anwar dapat berkuasa akan datang.



Paling ditakuti Anwar akan menjalinkan hubungan diplomatik dengan Israel jika ditakdirkan menjadi PM. Rakyat perlu sedar apa yang telah dilakukan Anwar hanya memecah-belahkan orang-orang Melayu.

Anwar seharusnya kembali kepintu taubat kerana banyak agenda dibuat hanya untuk berusaha memulihkan imejnya setelah pendirian yang berubah-ubah dalam isu Israel-Palestin yang diketahui dunia Barat.

Ini semua kuasa Allah Ta'ala kerana rakyat kini dapat menilai sikap lidah bercabang dan putar-belit Anwar selama ini, semakin lama semakin terang-terangan menipu seluroh rakyat Malaysia dan negara Islam sedunia.


Mahukah rakyat Malaysia melihat pemimpin cacat memimpin negara..???

2 comments:

Anonymous said...

Renungkanlah Ayat Al Quran tentang
isue ini. Surah Al Fatihah..
"...Ya Allah tunjukkanlah Aku
seperti jalan-jalan orang yg
terdahulu, yg telah Engkau turunkan
nikmat. Bukan jalan-jalan orang
yg Engkau Murkai(Yahudi )..."

Jadi janganlah kita jadi
Jaguh Kampong nak beri jaminan
keselamatan orang Yahudi.

Terang-terang kalam Si "A" sudah
melanggar tegahan Allah swt, dan
di perhatikan seluruh umat sebagai bukti
jelas terhadap nilai dirinya.

Anonymous said...

betul... politik bukan dalam kawalan kita sebagai individu biasa... dah lihat dan dengar pun masih tak percaya?... fikirkanlah masa depan negara terutama masa depan anak2 kita... dulu 1998 aku pnh kene tipu, tapi sekarang alhamdulillah... aku dan kawan2ku ramai dan kembali ke pangkal jalan... kerana perpaduanlah negara kita aman... sedarlah...

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...