PROGRAM TRANFORMASI KERAJAAN

NETWORKEDBLOGS

BLOGGERS 1 MALAYSIA IKUT SAYA, SAYA IKUT ANDA JUGA

Tuesday, January 3, 2012

ANWAR TAK LAYAK JADI PERDANA MENTERI..!!!


Sebab utamanya adalah kerana Anwar sanggup mempergunakan rakyat untuk mempertahankan dirinya diatas keputusan mahkamah yang akan diumumkan kelak. Anwar seakan kesuntukkan masa dan dah takda modal lain lagi terus menggunakan tektik akal penipu lamanya.

Slogan
"Rakyat Hakim Negara" dinyanyi dan didendangkan kembali setelah kali terakhir ia dilaungkan ketika zaman refomasi basi dulu, semasa Anwar menyeru orang ramai mempertahankan dirinya daripada pertuduhan liwat kali pertama yang dihadapinya.

Ini bermakna undang-undang sekarang boleh berada di dalam tangan sesiapa saja, malah penjenayah seumpama perogol dan perompak pun boleh melakukan apa saja kerana mereka ialah hakim kepada negara ini.

Propaganda melalui slogan digunakan untuk menyelamatkan Anwar yang dah tak mampu nak mempertahankan dirinya lagi setelah keterangan dan bukti-bukti yang dikemukakan di persidangan mahkamah menunjukkan beliau sememangnya terlibat.

Slogan
"Rakyat Hakim Negara" Anwar ni hanya boleh digunakan kepada rakyat dan ahli pakatan yang bodoh saja. Sering ditipu oleh Anwar dengan memperdagangkan kuncunya untuk melakukan apa saja demi politik Anwar.

Terbaru, mahasiswa digunakan untuk merusuh. Mereka merusuh di UPSI pada malam kelmarin. Rancangan mereka mengikut modus operandi ditetapkan, iaitu menuduh polis ganas.

Blog-blog dan kenyataan akhbar Pas, PKR kini sudah tersebar menuduh polis ganas. Bukti Pakatan Pr terlibat dalam agenda yang sedang direncanakan mereka.



Sekarang ni pula Anwar sedang memperjudikan orang ramai, terutamanya para pelajar sekali lagi untuk menghidupkan politik busungnya.

Boleh kah manusia begini menjadi pemimpin kepada negara..??? 


Anwar seumpama dajal yang akan memporak perandakan Malaysia, pencetus huru-hara, pencipta keadaan tegang akibat berdemo dan tak menghormati undang-undang negara...!!!

Bolehkah manusia sebegini memimpin negara...???

1 comment:

Anonymous said...

Setuju Bro. Nelson Mandela dipenjarakan (tanpa diberi peluang untuk dibicarakan) pun tiada kempen bebaskan Nelson Mandela inikan pulak Anwar Ibrahim yang sudahpun dibagi peluang untuk membela diri melalui peguam-peguam paling ternama di Malaysia dan juga saksi-saksi pembela dari luar negara malah penghakiman mahkamah belum pun dibuat sudah minta rakyat bangun memberontak lepaskan dia.

Sungguh licik Anwar Ibrahim ini, sistem keadilan negara dihina dan dipolitikkan demi kepentingan dirinya sendiri. Kita lihat sejauh mana dan berapa besar bilangan rakyat yang tertipu atau sanggup bersama-sama menipu dengan menyahut seruan tunjuk perasaan 901 tersebut.

TOP HOT ARTIKEL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...